Facebook više nije najpopularnija društvena mreža
Broj aktivnih korisnika Facebooka je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a s njim je pao i Facebookov tzv. "X-faktor" među mlađom populacijom
Facebook, najraširenija društvena mreža u Hrvatskoj, u svijetu gubi sve veći broj korisnika, dok raste broj korisnika YouTubea, pokazuju rezultati istraživanja GlobalWebIndexa, koje je u utorak objavila agencija Proximity Zagreb.
GlobalWebIndex je najveća studija ponašanja i aktivnosti korisnika u digitalnoj sferi. Tijekom ispitivanja, koja se provode na 33 tržišta, godišnje se anketira 200.000 korisnika interneta u dobi od 16 do 64 godine. Za prvo kvartalno istraživanje u 2015. godini ispitane su 47.622 osobe.
Istraživanje je pokazalo da je lani Facebook ostao na vrhu po broju korisnika i popularnosti među prosječnim internet korisnicima, no broj aktivnih korisnika je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a s njim je pao i Facebookov X-faktor među mlađom populacijom.
Facebook prestižu YouTube i Instagram
Među tinejdžerima Facebook je tek na trećem mjestu po cool faktoru (skromnih 14 posto glasova), iza YouTubea (22 posto) i Instagrama (16 posto). Korisnici između 16 i 19 godina najviše koriste YouTube, Instagram, Twitter i Snapchat, pri čemu je Snapchat među tinejdžerima u SAD-u daleko popularniji od Facebook Messengera i WhatsAppa. To potvrđuje i podatak da će mladi čak 3,5 puta vjerojatnije koristiti Snapchat u odnosu na prosječnog korisnika interneta.
Prema GWI-ovu istraživanju, od prosječnih 5,39 društvenih mreža na kojima korisnici imaju otvorene profile, aktivno se koristi nešto manje od tri platforme, a na njih se dnevno utroši čak jedan sat i 40 minuta.
Novi komentar