Facebook ukida sponzorirane priče
Sponzorirane priče u kojima je vaš lajk na neku stranicu bio iskorišten da bi se reklama pokazivala vašim prijateljima odlaze u povijest
Facebook je najavio da će 9. travnja ukinuti sponzorirane priče putem obavijesti na svom blogu za developere. Radi se o vjerojatno najomraženijem Facebookovom načinu reklamiranja kad su u oglasima vašim prijateljima prikazivali vaše lajkove na tvrtku koja se oglašava.
Sponzorirane priče moći se će naručiti od Facebooka sve do tog datuma, a nakon toga će se sve zakupljene kampanje pretvoriti u druge oglasne formate.
Facebook je ovo ukidanje obrazložio uvođenjem najboljeg od sponzoriranih priča, njihov društveni kontekst, u sve oglase.
Od samog uvođenja sponzorirane su priče naišle na buru negodovanja korisnika jer su njihove aktivnosti bez pitanja bile pokazivane njegovim prijateljima, tako da je protiv te prakse podignut i određen broj sudskih tužbi.
Novi komentar