« Hi-tech
objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca
BIG BROTHER

Facebook razvija alat koji će razumjeti o čemu pišete

Facebook je ove godine objavio da već neko vrijeme razvija "Deep Text" tehnologiju koja bi čitala svaku riječ objavljenu na toj društvenoj mreži, uključujući komentare, a koje bi razumjela u realnom vremenu

Zucky će znati baš sve o vama
Zucky će znati baš sve o vama (Arhiva)
Više o

Facebook

,

zaštita privatnosti

,

Deep Text

Facebook je odavno uspješno redefinirao pojam privatnosti na internetu - svi znaju da zaposlenici Facebooka mogu čitati sve što pišete, bez obzira na sigurnosne postavke, kao i da mogu cenzurirati vaše objave, ako ih smatraju neprimjerenih. Isto vrijedi i za poruke koje korisnici razmjenjuju putem Messengera. 

No, skeniranje svih poruka u stvarnom vremenu novi je korak dalje u vašu privatnost. S takvim softverom u pozadini, korisnici neće mogći ne osjećati prisutnost "treće strane" u njihovoj međusobnoj komunikaciji.

Ova tehnološka inovacija na kojoj radi Facebook već se uspoređuje sa znatiželjnim susjedima ili staromodnim telefonima s dijeljenom linijom, zahvaljujući kojoj uljez može početi prisluškivati razgovor kad god digne slušalicu.

Objašnjenje? Žele samo aktivno pomagati svojim korisnicima

Još uvijek nije jasno što Facebook planira učiniti po pitanju eventualne pobune korisnika zbog ovakvog zadiranja u privatnost, niti hoće li postojati način da se ova tehnologija isključi.

Dugoročno je plan istu tehnologiju koristiti i u porukama na Messengeru.

U ovom tehnološkom divu tvrde i da bi nova tehnologija razumjela o čemu se "piše", gotovo kao da ima inteligenciju, što bi bio velik iskorak u načinu na koji koristimo ovu društvenu mrežu, odnosno kako ona komunicira s nama.

Cilj je, kako tvrde, da tehnologija maksimalno pomaže ljudima, pa ako primjerice netko nekome piše da nema prijevoz do nekog događaja, ona bi u tom slučaju ponudila opciju - npr. taksi, ili javni prijevoz...

Stručnjaci iz Facebooka napominju da je još puno posla pred njima, budući da se radi o specifičnoj mogućnosti za korisnike, a sada još ostaje samo pitanje kako će korisnici na nju reagirati.

03.10.2016. 10:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh