Facebook plaća PR-ovce da gade Google po medijima
Prema navodima američkih medija Facebook je priznao da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller da širi neistinite informacije o Googleu
Otkriće portala The Daily Beast da su ljudi PR kompanije ponudili bloggeru Christopheru Soghoianu, koji piše o sigurnosti na internetu, da dobro istraži Googleova pravila sigurnosti, a u zamjenu bi oni njemu omogućili da svoje tekstove objavljuje na utjecajnim web-stranicama kao što su The Huffington Post i The Washington, dovelo je do priznanja Facebookovca da stvarno jesu angažirali PR kompaniju Burson-Marsteller.
Izgleda da je Facebook angažirao jednu od najboljih svjetskih kompanija za odnose s javnošću da širi laži o internetskom gigantu Googleu i u javnost plasira informacije o tome da Google narušava privatnost svojih korisnika.
Bloggeru je ponuđena i pomoć pri pisanju tekstova, te mu u jednom e-mailu napisano da "američki narod mora biti svjestan da Google prodire duboko u njihovu privatnost i to bez ikakvog dopuštenja".
Međutim, stvar je otkrivena kada je Soghoian odbio ponudu i cijelu prepisku javno objavio pa je cijelu aferu razotkrio web-site The Daily Beast.
Nadležni iz kompanije Facebook priznali su da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller, ali da su za to imali "dva dovoljno jaka razloga": zbog toga što vjeruju da Google čini neke stvari unutar društvenih mreža i time narušava privatnost korisnika i, kako su istakli, iz još važnijeg razloga - zato što Facebook uporno pokušava onemogućiti Googleu korištenje podataka korisnika Facebooka. Glasnogovornik kompanije Facebook istakao je da nikakve dalje komentare o ovom slučaju neće davati, prenosi Daily Telegraph.
Rivalstvo između Facebooka i Googlea traje već duže vremena. Trenutno su ovo dvije najveće tehnološke kompanije na svijetu koje se neprestano natječu za što veći udio na tržištu, pogotovo onom marketinškom.
Novi komentar