Facebook najavio promjene - i to drastične
Prioritet više neće biti na "javnom sadržaju" iliti reklamama i medijskim objavvama, već na sadržaju koji su proizveli naši prijatelji i članovi obitelji
Mark Zuckerberg najavio je velike promjene u algoritmu koji uređuje početnu stranu, to jest rubriku "Novosti" (News Feed) Facebooka pa će tako od sada prioritet biti na "smislenim društvenim interakcijama" nad "relevantnim sadržajem", čime će se osigurati da je vrijeme provedeno na Facebooku "dobro provedeno", piše Guardian.
Konkretno, to znači da će Facebook davati manji značaj i doseg postovima, fotografijama i video klipovima koje dijele mediji i poslovne organizacije.
Kako kaže sveprisutni Mark, prioritet više neće biti na "javnom sadržaju", nego na sadržaju koji su proizveli naši prijatelji i članovi obitelji.
U zadnjih nekoliko godina su video i drugi javni sadržaji "eksplodirali" na Facebooku, do te mjere da mnogi misle kako zasjenjuje sadržaj i novosti o našim prijateljima i članovima obitelji.
Ova promjena će najznačajniji učinak imati na medije koji proizvode vijesti, budući da su posljednjih godina mnogi od njih svoj sadržaj koji promoviraju na Facebooku prilagodili još uvijek važećem algoritmu News Feeda.
Novi komentar