Facebook kupio FacioMetrics za konkuriranje Snapchatu
Facebook nije objavio financijske uvjete kupnje FacioMetricsa koji je izdvojen iz sveučilišta Carnegie Mellon u američkoj saveznoj državi Pennsylvaniji
Facebook je objavio da je kupio inovativnu kompaniju FacioMetrics, čiju bi tehnologiju analize ljudskog lica iz domene umjetne inteligencije mogli upotrijebiti za kreiranje foto i video efekata radi uspješnije konkurencije Snapchatu.
"Komunikacija među ljudima neprekidno se mijenja a stvari poput maski i ostalih efekata omogućuju im kreativno i zabavno izražavanje", kazala je glasnogovornica Facebooka u poruci dostavljenoj agenciji AFP elektronskom poštom.
"Drago nam je što možemo izraziti dobrodošlicu FacioMetricsovom timu koji će pomoći da se fotografijama i video-zapisima doda više zabavnih efekata i da razmjena iskustava na Facebooku time postane još zanimljivija", dodala je.
Facebook nije objavio financijske uvjete kupnje FacioMetricsa koji je izdvojen iz sveučilišta Carnegie Mellon u američkoj saveznoj državi Pennsylvaniji.
Kompanija je utemeljena prošle godine a bavi se upotrebom umjetne inteligencije kako bi se aplikacijama na 'pametnim' telefonima dodala i funkcija analize ljudskog lica. Ta tehnologija moći će se primijeniti u čitavom nizu aplikacija, uključujući one fokusirane na animaciju, mjerenje reakcija publike i virtualnu odnosno proširenu stvarnost, naglasio je utemeljitelj i izvršni direktor FacioMetricsa Fernando De la Torre.
"Radimo veliki korak naprijed pridružujući se timu u Facebooku gdje ćemo moći unaprijediti naš rad u nevjerojatnim razmjerima, dopirući do ljudi širom svijeta", dodao je De la Torre.
Upotreba FacioMetricsa kako bi se korisnicima Facebooka i Instagrama omogućilo da se zabavljaju obrađujući fotografije i videozapise mogla bi se protumačiti kao odgovor na slične funkcije koje u 'filterima' nudi Snapchat.
U Snapu procjenjuju da njihove usluge slanja videozapisa, slika i tekstualnih prouka koje nestaju nakon što ih se pregleda koristi više od 100 milijuna ljudi širom svijeta. Prema nekim izvješćima generiraju 10 milijardi pregleda videozapisa dnevno.
Prije nekoliko godina Snapchat je odbio Facebookovu ponudu za preuzimanje pa su u Facebooku počeli klonirati njihove popularne karakteristike, napominje agencija AFP.
Novi komentar