Europa je uvjerljivo najpesimističniji kontinent
Hrvati su četvrti najpesimističniji narod u svijetu kad nas se ocjenjuje kao potrošače, kaže istraživanje Nielsena
Povjerenje potrošača je glavna briga svakog ozbiljnog branda u svijetu, a oni koji žele napraviti dobar posao u Europi definitivno imaju problema upravo u tom segmentu. Naime, istraživanje agencije Nielsen o povjerenju potrošača dalo je zastrašujuće rezultate za recesijom izmorenu Europu.
Prosjek povjerenja potrošača u svijetu je 93 boda, a upravo europske zemlje su na dnu tablice po povjerenju - Portugal je na 33 boda, Grčka na 40, Mađarska na 42, dok smo mi Hrvati na neslavnom četvrtom mjestu u svijetu s 43 boda. Iza nas je Italija s 44 boda.
Najoptimističnije zemlje svijeta u kojima je, očito, prava pjesmica raditi za neki svjetski brand su Indonezija sa 122 boda, Filipini imaju 188 a Tajland 115. Da se ne bi mislilo da su u igri samo nerazvijene zemlje, u Top 10 su još i brzorastući Brazil sa 112 bodova, naftom bogati UAE, Kina i Hong Kong imaju 108, a Norveška 105 bodova.
U top 20 su se od Europljana ugurale još i Švicarska i Danska. Inače, jedini djelomično europski gospodarski tigar je Turska, koja sad posuđuje novce MMF-u umjesto da uzima kredite od njih, i tamo je indeks povjerenja na 83 boda, skoro dvostruko više nego kod nas.
Milanoviću, shvaćaš li ti što to znači?
Novi komentar