Dvojica bivših čelnika HAC-a ponovno u pritvoru
Jurica Prskalo i Marijo Lovrinčević uhićeni su niti dva mjeseca nakon puštanja iz zatvora
Bivši direktor Hrvatskih autocesta (HAC) Jurica Prskalo te bivši član uprave tog javnog poduzeća Marijo Lovrinčević koji su zbog navodnih nezakonitosti u poslovanju HAC-a već bili u Remetincu, ponovno su uhićeni, prenosi Hina.
Glasnogovornik MUP-a Krunoslav Borovec nije mogao službeno potvrditi njihova uhićenja ističući da je riječ o USKOK-ovom predmetu. No, glasnogovornik USKOK-a Vuk Đuričić rekao je da je predmet u nadležnosti Županijskog državnog odvjetništva.
Neslužbeno se doznaje da su Prskalo i Lovrinčević uhićeni zbog nezakonitosti pri izgradnji autoceste "Dalmatine", točnije njene zadnje dionice do Ploča.
Jurica Prskalo od ranije je osumnjičen u čak dvije afere u kojima je HAC ostao bez više od 50 milijuna kuna. Najprije je, zajedno s Lovrinčevićem, uhićen u slučaju "Nesklad" u kojem se čelnicima HAC-a na teret stavljalo da su HAC oštetili za najmanje 22 milijuna kuna ugovorivši posao bojanja cijevi tunela Sveti Rok i Mala Kapela sa tvrtkom Skladgradnja u vlasništvu Slavena Žužula.
Uz Prskala, Lovrinčevića i Žužula u slučaju "Nesklad" Županijsko državno odvjetništvo teretilo je i direktora Sektora za građenje Gorana Legca te glavnog inženjera projekta Bosiljevo-Sveti Rok Željka Kandžiju.
Svi osim Žužula iz pritvora su pušteni u veljači 2010., no Prskalo je nakon devet mjeseci ponovno uhićen, ovoga puta po nalogu USKOK-a zbog umiješanosti u aferu Fimi media.
Osim Prskala, tada su uhićena još trojica HAC-ovih dužnosnika, šef financija Josip Sapunar, bivši direktor autoceste Rijeka - Zagreb Zlatko Korpar i još jedan bivši predsjednik uprave Mario Crnjak.
Svu četvoricu USKOK tereti da su dodjeljivali poslove bez javnog natječaja i iz HAC-a preko tvrtke "Fimi media" izvukli više od 26 milijuna kuna.
Nedjelo je naprije priznao Sapunar koji je iznio obranu i izašao iz zatvora sredinom prosinca, dok su ostala trojica, uključujući i Prskala iz Remetinca izašli početkom veljače ove godine.
Mediji su duže vrijeme pisali o navodnim nezakonitostima počinjenima tijekom izgradnje "Dalmatine", od prevelike cijene kilometra autoceste do preplaćenih radova na odmorištima i pogrešno navedene ukupne dužine izgrađene trase.
Novi komentar