Carstvo Disneya nedostupno praznom džepu
Američki medijski div prepolovio je uobičajenu dobit jer roditelji ne kupuju DVD-e
Američki medijski konglomerat Disney objavio je da je u drugom financijskom tromjesečju zabilježio pad dobiti za 46 posto.
Navodeći kao glavne razloge takvog rezultata troškove restrukturiranja, pad prodaje DVD-a i pad u sektoru oglašavanja, Disney je kazao da je u tromjesečju koje je završilo u ožujku zaradio 613 milijuna dolara, u usporedbi s 1,13 milijardi dolara ostvarenih u istom razdoblju godine ranije.
Prihodi su mu pali za sedam posto na 8,1 milijardu dolara, u odnosu na 8,71 milijardu dolara ostvarenih u istom tromjesečju godinu prije.
Disneyevi parkovi i odmarališta zabilježili su pad prihoda od 12 posto, dok je odjel filmskog studija zabilježio pad prihoda za 21 posto. "Imali smo teško drugo tromjesečje zbog slabog gospodarstva i ostalih faktora", kazao je predsjednik i izvršni direktor Disneya Robert Iger u priopćenju.
"Istodobno, ostali smo fokusirani na našu temeljnu poslovnu strategiju i vjerujemo da će nam naša kreativnost, brandovi i poslovi dobro služiti kada se gospodarstvo oporavi". (hina/metro-portal)
Novi komentar