Bespovratne potpore za izlaganje na međunarodnim sajmovima
S obzirom na dosadašnje trajanje navedenog Poziva, Država je ovaj put izbjegla fenomen „najbržeg prsta" te osigurala dovoljno sredstava za sve zainteresirane prijavitelje
 
	„Internacionalizacija" (Sajmovi) traje i dalje. Ukupna vrijednost raspoloživih sredstava iznosi 134 milijuna kuna što je posljedica strateškog opredjeljenja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta da se dodatno potaknu tvrtke u svojim nastojanjima izlaska na strana tržišta i jačanju izvoza.
S obzirom na dosadašnje trajanje navedenog Poziva, Država je ovaj put izbjegla fenomen „najbržeg prsta" te osigurala dovoljno sredstava za sve zainteresirane prijavitelje.
Međutim, na osnovu broja dosad predanih projektnih prijava i  razine dodijeljene potpore (cca 430.000 kuna po korisniku), ovim putem skrećemo  pozornost svim zainteresiranim prijaviteljima da sa prijavama treba  požuriti.
Prihvatljivi  prijavitelji 
Prihvatljivi prijavitelji su pravne i fizičke osobe koje su mikro, mali ili srednji poduzetnici (do 249 zaposlenih), registrirani za obavljanje gospodarske djelatnosti najkasnije u prošloj godini. Također, u 2018. godini ne smiju imati iskazan gubitak te moraju imati najmanje jednog zaposlenog na temelju sati rada.
 Visina i intenzitet  potpore
Najniža vrijednost potpore koja se može dodijeliti  pojedinom projektu iznosi  100.000 kuna, dok je najviša  vrijednost potpore 1.000.000 kuna. Intenzitet potpore ovisi o  veličini poduzeća - za mikro i malo poduzeće intenzitet je do  85% prihvatljivih troškova dok je za srednje poduzeće  do 65% prihvatljivih troškova. 
Ulaganja koja su dozvoljena
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u sklopu ovog natječaja moraju biti potrebne za prezentiranje poslovanja poduzetnika na inozemnim tržištima kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na nova tržišta izvan RH.
Prihvatljivi troškovi
U okviru sudjelovanja na sajmu prihvatljivi su  troškovi izložbenog prostora na sajmu (kotizacija za nastup,  najam izložbenog prostora i opreme, upis u katalog izlagača), troškovi  upravljanja izložbenim prostorom (putni troškovi, troškovi smještaja i  dnevnica), troškovi izrade promotivnog materijala (grafički  dizajn, prijevod, lektoriranje i tisak); te troškovi istraživanja  inozemnog tržišta za izradu analize tržišta, izradu strategije izvoza i  izradu analize potencijalnih poslovnih partnera.  
Prijave traju do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja sredstava. Osigurajte svoj nastup na međunarodnom tržištu!
Više o natječaju možete pronaći ovdje ili nas možete kontaktirati na brojeve +385 1 5806 307 i +385 1 5806 308.










Novi komentar