Autocesta do Siska u daljnju gradnju na proljeće
U proljeće 2009. bi osim cvijeća u Lekeniku trebali niknuti i strojevi.
Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, Jurica Prskalo, danas je na konferenciji za novinare u Sisku najavio da će izgradnja dionice autoceste Zagreb-Sisak od Lekenika do Siska započeti u proljeće 2009. godine.
Radovi će početi izgradnjom novog mosta preko rijeke Odre u Sisku, i to, kao što je u Sisku obećao predsjednik Vlade Ivo Sanader, od Siska prema Zagrebu, istaknuo je.
Prskalo je u ime Uprave HAC-a odbacio, kako je rekao, "netočne informacije da se AC neće graditi do mjesta Mošćenice", predgrađa grada Petrinje, izjavivši "da je u tijeku projektiranje punog profila poddionice AC od Siska do rotora u Mošćenici, s dvije zaobilaznice, petrinjskom zaobilaznicom prema Glini i Topuskom, te zaobilaznicom od Mošćenice prema južnoj industrijskoj zoni grada Siska".
Istaknuo je da je u tijeku projektiranje te poddionice i da se taj posao odvija po planu, da su izabrani izvođači radova na dionicama od Jakuševca do Velike Gorice i od Velike Gorice do Buševca, te "da za radove na tim dionicama HAC ima potrebne građevinske dozvole i ugovore".
Problem Jakuševec i Mošćenica
Na pitanje novinara o zastoju radova na prvoj dionici od Jakuševca do Velike Gorice, Prskalo je potvrdio da je zbog zakonske procedure otkupa zemljišta i izvlaštenja na prva tri kilometra trase te dionice došlo do zastoja izgradnje dionice, te da je HAC do sada otkupio 17 posto zemljišta na tom dijelu ceste.
"Nastojimo otkupiti zemljište na kojem će se graditi nadvožnjaci, vijadukti i drugi cestovni objekti i zbog toga će kasniti završetak radova na toj dionici u odnosu na prvobitni plan gradnje", rekao je Prskalo dodavši "da se za sada ne može točno reći koliko će kasniti radovi, jer to zavisi od provedbe zakonske procedure otkupa zemljišta".
Šantek je kazao da osuđuje "širenje neistinitih informacija da se neće graditi poddionica AC od Siska do Mošćenice između Siska i Petrinje", ocijenivši "kako za takve neistinite informacije nije bilo nikakvih realnih razloga, niti povoda".
Nenadić je ocijenio "da je novo rješenje izgradnje rotora u Mošćenici sa dvije zaobilaznice, jedne oko Petrinje i druge do industrijske zone Siska, puno kvalitetnije rješenje od prijašnjih projekata, jer će Petrinja njime dobiti svoju zaobilaznicu, dok će se teretni promet izmjestiti iz središta Petrinje, u kojem teretni promet sada narušava brojne zaštićene građevinske objekte". (HINA)
Novi komentar