Amerikanci provode jednako vremena na internetu kao i pred TV-om
Broj ljudi koji kupuju na internetu u tri se godine udvostručio, a drastično se povećalo vrijeme koje starije generacije provode na internetu
Bez obzira na svu kuknjavu novinskih izdavača, Amerikanci još uvijek kupuju novine u vrlo velikom postotku, objavilo je to istraživanje Forrestera u kojem daje presjek izloženosti potrošača medijima.
U posljednjih šest godina, vrijeme na internetu se povećalo za čak 121 posto, dok TV pokazuje stagnaciju, a novine tek vrlo blagi pad. Tako se tjedno na internetu provodi prosječno oko 13 sati, jednako kao i na televiziji, dok se novine čitaju otprilike 2.5 sata tjedno.
Internet će vrlo vjerojatno u 2011. prestići TV po broju provedenih sati, pogotovo kad se uzme u obzir to da mnogi Amerikanci koriste internet da bi, između ostalog, gledali i TV-program. Tehnički, to se vrijeme ne pribraja TV-u, već se bilježi kao vrijeme provedeno na internetu.
Novi komentar