Amerikanci navalili na 3D televizore, Panasonic sve rasprodao
Panasonic je prisiljen ograničavati narudžbe trgovaca na malo kako bi uhvatio korak s neočekivano snažnom razinom prodaje
Panasonicov 50-inčni 3-D plazma televizor visoke rezolucije pušten je prije tjedan dana u prodaju u SAD-u po cijeni od 2.899 dolara. Nekoliko dana kasnije Samsung je izbacio na tržište prve 3-D televizore dok je Sony lansiranje svoje 3-D linije najavio za lipanj.
Proizvođači televizora nadaju se da će popularnost 3-D tehnologije primijenjene u popularnim filmovima kao što su 'Avatar' i 'Alisa u zemlji čudesa' pomoći potaknuti ulazak 3-D tv-uređaja u dnevne boravke širom svijeta.
Kao veliki potencijalni uteg za prodaju navodi se pak potreba nošenja specijalnih naočala i relativno mala količina 3-D sadržaja.
Iskustvo Panasonica pokazuje ipak snažnu potražnju, barem kada su u pitanju američki potrošači koji tradicionalno brzo prihvaćaju novotarije. Stoga je Panasonic sada prisiljen ograničavati narudžbe trgovaca na malo kako bi uhvatio korak s neočekivano snažnom razinom prodaje, prenio je Bloomberg riječi izvršnog direktora Panasonica Hitoshija Otsukija.
"To je izvrsna prilika da se preokrene naše poslovanje vezano za televizore", kazao je Otsuki.
Tvrtka za istraživanje tehnologije iSuppli očekuje da će globalne isporuke 3-D televizora dosegnuti u ovoj godini 4,2 milijuna aparata dok bi se u 2011. trebale više nego utrostručiti, na 12,9 milijuna. Prihodi od prodaje novi televizora mogli bi se iduće godine više nego udvostručiti na 20 milijardi dolara, procjenjuju u iSuppliju.(hina/metro-portal)
Novi komentar