« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 dan i 15 sati
SAVJETI

7 pogrešaka na vježbanju

Kako biste povećali učinkovitost i smanjili rizik od ozljeda, obratite pažnju na pogreške koje možda radite tijekom treninga

Vježbajte kako treba
Vježbajte kako treba (Arhiva)
Više o

vježbanje

,

pogreške

,

ozljede

Vježbate? Čvrsto ste odlučili dovesti se u formu i redovito trenirate? Pohvalno, no znate li što radite?

Kako biste povećali učinkovitost i smanjili rizik od ozljeda, obratite pažnju na pogreške koje možda radite tijekom treninga.

Istezanje - istezanje je jednako bitno kao zagrijavanje i ne smije se preskakati.   

Kardio - trening snage neće vas pretvoriti u bodybuildera, već će izgraditi mišće koji će potaknuti metabolizam na rad, pomoći vam da sagorite više kalorija i spriječiti moguće ozljede. Stoga u svoj trening osim kardio vježbi uvrstite i vježbe snage

Odmaranje - više vježbanja, bolji rezultati? Nije baš tako. Ako se pretrenirate, može se dogoditi da vas iscrpljenost vrati dva koraka unatrag. Poštujte tijelo i osigurajte mu redovit odmor od fizičkog napora. Vježbajte pet dana, dva odmarajte.

Pogrešan fokus - možete napraviti tisuće trbušnjaka i imati pločice na kojima će vam svi pozavidjeti, no nije to cilj vježbanja. Želite li skinuti kilograme, biti vitalni, čvrsti i funkcionalni trebali biste vježbati cijelo tijelo. Isprobajte Tabata trening.

Trbušnjaci za kraj - uvijek postoji mogućnost da vas nešto prekine u treningu - npr. zazvoni telefon i morate otići. Kako biste bili sigurni da ćete odraditi trbušnjake (jer je snažan trup ključan za pravilno držanje i snagu), rasporedite ih kroz cijeli trening, a u trenucima odmora radite plank i smatrajte to aktivnim odmorom

Vazda isto - toliko ste u treningu da vježbe izvodite s lakoćom? Nemojte stagnirati, nego promijenite vježbe. Mišići se brzo naviknu na određeni pokret i onda stagniraju, a to nije svrha treninga. Svaka tri do četiri tjedan promijenite vježbe, broj ponavljanja ili težinu izvedbe. 

Zagrijavanje - nakon što provedete osam sati sjedeći u uredu, a potom se prebacite u automobil ili na kauč, kada dođete na trening ne smijete očekivati da vaše tijelo ode od 0 do 100 u trenu. Trebate ga zagrijati i tako ćete spriječiti ozljede.

 

14.06.2019. 17:51:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh