« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 5 mjeseci
ISPROBAJTE :)

5 načina kako se ujutro osjećati odmornije

Malim koracima do promjene, baš kao i u svim ostalim segmentima života

Probudite se odmorni
Probudite se odmorni (Pixabay)
Više o

jutro

,

odmor

Zvuk budilice obično je jedan od najomraženijih zvukova koje možemo čuti. Osim ako nismo jutarnji tipovi koji jedva čekaju da se katapultiraju iz kreveta, najradije bismo se pravili da budilica i sve obaveze koje ona najavljuje, ne postoje.

Ako vam jutro nije najmilije doba dana, pokušajte isprobati sljedećih nekoliko trikova koji bi vam mogli pomoći da se osjećate vedrije.

1. Namjestite omiljenu glazbu kao zvuk budilice

Jeste li primijetili da izbor glazbe za budilice uvijek nudi pretjerano vesele zvukove koji nas ujutro samo rasrde divljim tonovima. Kako grozan početak dana!
Umjesto toga, namjestite glazbu koja vas uveseljava ili umiruje. Ako imate lagani san, možda čak možete smanjiti glasnoću kako biste uživali u nježnim zvukovima. Započnite dan na svoj način i omogućite si da se iz kreveta dižete uz zvukove koji vas potiču i motiviraju.

2. Popijte kavu nedugo nakon buđenja

Popijte kavu ili čaj unutar 15 minuta nakon buđenja. Često se budimo bezvoljni i treba nam puno vremena da se razbudimo, a što više vremena trošimo na mrgođenje, time ćemo ga imati manje da radimo nešto korisno.

3. Udaljite budilicu od kreveta

Ako odmaknete budilicu od kreveta, tako da ju ne možete dohvatiti rukom, morat ćete ustati kako biste ju ugasili. A jednom kad ste ustali, pola posla je odrađeno, pogotovo ako set od onih koji se vole dulje vrijeme izležavati ili odgađati alarm na još nekoliko puta.

4. Pijte vodu prije spavanja i ostavite rolete podignutima

Ako popijete vodu prije spavanja, rano ujutro morat ćete na zahod. To će vas možda čak probuditi, a zrake sunca koje prodiru kroz prozore spriječit će vas da ponovno zaspite.

5. Pokušajte zaspati i buditi se u isto vrijeme

Naučite organizam na jednoličan ritam pa ćete se nakon nekog vremena sami početi buditi u određeno doba, a pritom ćete se osjećati odmorno i svježe.
Osim što ćete se buditi u isto vrijeme, lakše ćete i zaspati, a zdrava količina sna pomoći će vam da se ujutro osjećate odmorno, baš kao što biste i trebali.

Piše: Andrea Holi
20.06.2018. 15:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh