« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 15 dana
MYTHBUSTERS

5 mitova o mršavljenju

Nije nemoguće da se jednostavno izgubite u njima i vlastitim pogreškama stojite na putu mršavljenja

Radite li sve pogrešno?
Radite li sve pogrešno? (Arhiva)
Više o

mršavljenje

,

mitovi

Mitova o mršavljenju ima gotovo jednako kao i savjeta za skidanje viška kilograma, pa nije nemoguće da se jednostavno izgubite u njima i vlastitim pogreškama stojite na putu mršavljenju.

Stoga, evo pet najčešćih mitova u koje ne trebate vjerovati:

Manji obroci - ako ste odlučili drastično smanjili unos hrane da bi izgubili višak kilograma radite veliku grešku. Unosom manje od 1200 (žene) ili 1800 (muškarci) kalorija na dan riskirate manjak energije i usporavanje metabolizma. Bolje rješenje bi bilo da jedete šest manjih obroka u danu.

Trbušnjaci - on iće će ojačati trbušne mišiće, ali dok god imate masne naslage na trbuhu oni neće biti vidljivi. Zapamtite, trbušnjaci se dobivaju u kuhinji. Uz zdravu i balansiranu prehranu kombinirajte kardio treninge i vježbe s utezima i tek onda ćete vidjeti rezultate svog rada.

Utezi - ključ za povećanu mišićnu masu je testosteron, a muškarci ga imaju 20 do 30 puta više od žena i zato se kod njih rezultati vide brže. Drage dame, bez ikakvog straha tu i tamo napravite trening s utezima jer će vam se ubrzati metabolizam i proces mršavljenja će ići puno brže.

Zdrava prehrana - najvažnije su veličine porcija! Nema veze što je neka namirnica niskokalorična, jer ako je unostite u velikim količinama, svejedno opet u tijelo ubacujete kalorije. 

Znojenje - znojenje je način na koji se tijelo hladi. Obilno znojenje tokom vježbanja može vas navesti da pomislite kako dobro vježbate, ali da bi izgubili puno kalorija, vaši mišići trebaju naporno raditi, a puls se treba povećati i disanje ubrzati.


08.01.2019. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh