« Hi-tech
objavljeno prije 1 mjesec i 25 dana
BRAVO

4 istraživanja tržišta potvrđuju da je Xiaomi broj 2

Xiaomi je u drugom tromjesečju 2021. nadmašio Apple u pogledu globalnih isporuka pametnih telefona i postao svjetski broj 2 po prvi put

Xiaomi je čvrsto na drugom mjestu
Xiaomi je čvrsto na drugom mjestu (Arhiva)
Više o

istraživanja

,

Xiaomi

,

broj 2

Kako je navedeno u izvještajima podataka IDC -a, Canalysa, Strategy Analyticsa i Counterpointa, četiri vodeće svjetske tvrtke za istraživanje tržišta, Xiaomi u drugom tromjesečju 2021. nadmašio Apple u pogledu globalnih isporuka pametnih telefona i postao svjetski broj 2 po prvi put!

IDC  (u privitku e-maila): Xiaomi je u ovom tromjesečju postigao rekordni rezultat i ostvario godišnji rast od 86,6%.

Canalys: Xiaomi je prvi put ikada zauzeo drugo mjesto, s 52,8 milijuna isporučenih uređaja uz rast od 83%. Canalys je izrazio da Xiaomi sada transformira svoj poslovni model iz izazivača u pozicioniranog lidera, inicijativama poput konsolidacije partnera i pažljivijeg upravljanja na otvorenom tržištu. Novi Xiaomijev cilj je istisnuti Samsung kako bi postao najveći svjetski dobavljač. 

Strategy Analytics: Xiaomi je prvi put ikada postao broj 2. U drugom tromjesečju 2021. Isporučio je 52,8 milijuna pametnih telefona u svijetu i zaposjeo 16,8% tržišnog udjela. Među svih 5 najboljih dobavljača, Xiaomi je zabilježio najveću godišnju stopu rasta (+85,3%).

Counterpoint: S 50 milijuna pametnih telefona, Xiaomi po prvi put postaje drugi najveći svjetski brend pametnih telefona.

Otkad je Xiaomi lansirao svoju prvu vrhunsku Mi 10 seriju, kontinuirano radi na inovacijama u ključnim segmentima, poput slikanja, prikaza, punjenja, pametne proizvodnje i još mnogo toga. Xiaomi je uložio u postizanje proboja na premium tržištu, donoseći potrošačima najnoviju vodeću tehnologiju i pomažući u oblikovanju smjera industrije.

Xiaomi će kontinuirano jačati svoje osnovne sposobnosti i učvršćivati svoje mjesto kao drugi najveći brend pametnih telefona.

31.07.2021. 10:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh