Zuckerberg objavio planove za Facebook
Posljednjih godina, dok je Facebook padao u vrtlog propisa i odnosa s javnošću, Zuckerberg je na svojoj osobnoj stranici objavio mnoge ozbiljne komentare o tim pitanjima. Međutim, u posljednje vrijeme sadržaj njegovih postova pretrpio je ogromne promjene, počevši dodirivati sve aspekte, od novih Facebook proizvoda do emojija .
Facebook se trenutno suočava sa značajnim izazovima u pogledu nadzora i zaštite privatnosti podataka, a Zuckerberg radi na popravljanju oštećenog imidža tvrtke. Planira objavljivane više postova, povećati medijsku pojavnost razgovorima o proizvodima tvrtke poput slušalica za virtualnu stvarnost, aplikaciji koja može parirati Clubhouseu, ili Rooms alatu za video konferencije koja se natječe s Zoomom.
Uz to, pokušava privući i zadržati talente u popularnim poljima poput umjetne inteligencije i virtualne stvarnosti. Trenutno su po tom pitanju u žestokoj borbi s konkurentima poput Applea. Također mu je jedan od prioriteta smirivanje nezadovoljstva zaposlenika, osobito zbog nezadovoljstva kojim tvrtka lažnim politikama postupa s informacijama.
Zuckerberg je također pokušao tijekom COVID-19 napraviti od platformi Facebook, Instagram i WhatsApp, odredište za internetsku kupovinu. Pokrenuo je i nacionalnu reklamnu kampanju za promicanje negativnog utjecaja Appleovih ograničenja oglašavanja i planira nastaviti u tom smjeru.
Uz to uključen je u rad Reality Labs, odjela za Facebookov potrošački hardver, jer vjeruje da su upravo hardverski proizvodi ( Oculus Quest slušalica s proširenom stvarnošću, pametni satovi itd.) stup budućeg poslovanja Facebooka. Čak je povećao proračun odjela i proširio osoblje na 10.000 zaposlenika, što čini petinu globalne radne snage Facebooka.
Od nedaVNI I gura Facebook korisnike na akciju stvaranja originalnih videozapisa i drugih sadržaja, i nudi mogućnosti zarade za objave.
Eto, nije mu dosadno!
Novi komentar