Zaposlenicima se vjeruje više nego direktorima
Prilikom istraživanja otkrivena je jednostavna formula koja pokazuje kako kredibilitet vodstva ovisi o kombinaciji odlučne akcije, otvorene komunikacije i osobne prisutnosti
Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, proveo je studiju "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj se bavi istraživanjem povjerenja u vodstvo. KLCM studija provedena je na šest tisuća ispitanika u dvanaest zemalja na pet kontinenata i bavi se temama vezanim uz efikasno vodstvo i efikasnu komunikaciju i njihovu međusobnu povezanost.
KLCM studija otkrila je krizu povjerenja u lidere i neslaganje s načinima njihove komunikacije. Prilikom istraživanja otkrivena je jednostavna formula koja pokazuje kako kredibilitet vodstva ovisi o kombinaciji odlučne akcije, otvorene komunikacije i osobne prisutnosti.
Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je: "Uspoređujući rezultate prošlogodišnje i ovogodišnje KLCM studije, evidentno je da vodstvo i komunikacija vođa i dalje ostaju duboko u krizi. Poslovni vođe ipak su na vodećim pozicijama po pitanju odgovornosti i dugoročnog razmišljanja, dok su političari na začelju u obje kategorije. Čini se da političari imaju štošta za naučiti od poslovnih lidera."
Ovo su još neki od rezultata istraživanja:
-
Svega 24% ispitanika vjeruje da vođe u potpunosti pružaju efikasno liderstvo.
-
Otvorena komunikacija zauzima prvo mjesto drugu godinu za redom kao najznačajnija odlika izvrsnih vođa.
-
Kvaliteta komunikacije lidera bilježi pad od 24%.
Novi komentar