« Biznis
objavljeno prije 13 godina i 9 mjeseci
OSNOVNA PRAVILA

Započnite vlastiti biznis - evo kako

Teleprodaja je eksplodirala posljednjih godina, djelomično zato što je recesija pogodila oglašivače i kućanstva tamo gdje boli - na bankovnom računu

Fotografija vijesti
Više o

inovacije

,

biznis

,

proizvodnja

,

poduzetništvo

,

tržište

Anthony Sullivan, stručnjak za takvu vrstu oglašavanja navodi da je teleprodaja "otporna na recesiju". Dodaje da sve više ljudi razvija vlastite ideje kako bi opstali u ovo doba krize i recesije. "Ljudi gube poslove i razmišljaju da moraju naći novi posao, ili imaju ideju za vlastiti. Ideja je dobra stvar, ali morate pravilno djelovati ukoliko je želite realizirati."

No, što određeni proizvod čini uspješnim? Sullivan nudi savjete koje i sam koristi prilikom procjene hoće li određeni novitet proći dobro u teleprodaji.

 

Proizvod mora rješavati učestali problem na jednostavan način

Sullivan objašnjava kako njegova kompanija odbija 99 posto proizvoda koje mu ljudi šalju na procjenu. "Trenutno je situacija takva da svatko želi zaraditi novac. Svatko naravno može biti poduzetnik i inovator, međutim većina ljudi ne uspijeva baš u tome." Važno je da proizvod ispunjava svrhu koja nedostaje na tržištu. Najbolji pristup jest da rješava uobičajene i učestale probleme na jednostavan način.

Proizvod mora sadržavati faktor oduševljenja

Ukoliko proizvod ne sadrži nešto posebno, zanimljivo, intrigantno, velike su šanse da ga potencijalni kupci uopće ne primijete. "Dobro je da proizvod sadrži tajnu, bilo to u obliku nove tehnologije ili inovacije", objašnjava Sullivan.

Može li se koristiti svakodnevno?

Jedno od ključnih pitanja o kojem ovisi uspjeh proizvoda jest, je li to nešto što će kupac koristiti svaki dan?

Poželjno je da proizvod cilja na širu publiku

Pokušajte proizvod prilagoditi što je moguće široj publici. Nekoliko je načina koji će to omogućiti poput jednostavnosti rukovanja, atraktivnog dizajna, svestrane upotrebe itd. Istražite tržište, te ćete ovisno o trendovima i potrebama tržišta, kreirati proizvod.

Laka izrada i dostava

Što je proizvod jednostavniji i lakši, to bolje. Mnogi proizvodi su kompleksni i komplicirani za rukovanje, što definitivno otežava proboj na ionako zasićenom tržištu.

Cijena treba biti razumna

Vrijednost valja izgraditi. "Ne možete za par vezica tražiti cijenu od 50 ili 100 kuna, kad ih se može vrlo lako nabaviti za 5 kuna. Zašto bi ljudi na vaš proizvod potrošili više novaca? Morate ih uvjeriti da misle kako bez tog proizvoda ne mogu živjeti", objašnjava Sullivan. Stvaranje brenda dugotrajan je i nimalo lak proces.

26.04.2011. 22:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh