Yahoo shrvan slabim oglašavanjem
Yahoo planira otpuštanja kao prvu stepenicu rezanja vlastitih troškova
Internetska tvrtka Yahoo planira značajno rezanje troškova, uključujući otpuštanja, što će objaviti vjerojatno paralelno s rezultatima za treće tromjesečje, objavio je Wall Street Journal.
Novine su objavile, pozivajući se na izvore bliske toj temi, da nije poznat točan broj radnih mjesta koja se planiraju ukinuti, ali da je riječ o više od 1.000 radnih mjesta u Sunnyvaleu, za koje je kompanija iz Kalifornije najavila ukidanje u siječnju.
Kako piše WSJ, od nekih menadžera u Yahoou, koji je krajem lipnja imao 14.300 zaposlenih, zatraženo je da točno navedu predviđena rezanja operativnog proračuna za oko 15 posto.
Yahoo gubi tlo pod nogama u konkurenciji s kompanijama kao što su Google, MySpace i Facebook, a ove je godine bio ciljem propale ponude za preuzimanje koju mu je podastro američki softverski gigant Microsoft. Cijena njegovih dionica spustila se za gotovo 40 posto u protekla tri mjeseca, te se njima u ponedjeljak trgovalo po cijeni od 12,58 dolara,.
U pokušaju da izmijeni stvari nabolje, Yahoo je pokrenuo nekoliko novih proizvoda i ušao u suradnju na području oglašivanja s Googleom, no taj ugovor tek treba dobiti zeleno svjetlo od regulatora tržišnog natjecanja američkog ministarstva pravosuđa.
WSJ je objavio i da uprava Yahooa razmatra sporazum s Time Warnerom o uklapanju AOL-a u Yahoo, s time da bi Time Warner preuzeo manjinski udio u kompaniji.Slabo gospodarstvo također je naštetilo Yahoou budući da su oglašivači srezali potrošnju, naglašava list.
"Oglašivači smanjuju potrošnju na display oglase, grafičke oglase koji čine veliki dio prihoda Yahooa, brže nego potrošnju u ostalim segmentima kao što su oglasi pri pretraživanju, što je uporište Googlea", objavio je WSJ. (hina/metro-portal)
Novi komentar