Yahoo se okrenuo Googleu
Krenuo je pilot-projekt dijeljenja oglašivačkog prostora koji će isfrustrirati Microsoft
Kako je za BusinessWeek izjavio izvor blizak kompaniji, Yahoo se pod Microsoftovim pritiskom ‘ubrzano okreće strateškim alternativama’. Tako je jučer objavljena vijest o povezivanju Yahooa i Googlea u dvotjednom eksperimentu dijeljena oglašivačkog prostora. Prema pilotu, Google će postavljati oglase na 3 posto rezultata Yahooove tražilice.
Ovaj će potez isfrustrirati Microsoft, ocjenjuju analitičari BBC-ja. Sudeći prema reakciji koja je stigla iz te kompanije, a u kojoj se ističe da ova ideja znači konsolidaciju 90 posto tržišta i monopol, Yahoo je u tome već i uspio. Osim toga, kompanija ubrzano pregovara i s Time Warnerovim AOL-om, nadajući se da bi kompanija mogla ‘ubrizgati’ u Yahoo potreban kapital za otkup dionica po cijeni od 30 do 40 dolara. U zamjenu, AOL bi stekao vlasništvo nad 20 posto nove zajedničke kompanije.
IznenađenjeMicrosoft pregovara s News Corp.-om o zajedničkom nastupu u preuzimanju Yahooa.
Istovremeno, New York Times je objavio vijest o zajedničkoj fronti Microsofta i News Corp.-a, koju iz kompanija nisu željeli komentirati, ali ni demantirati. Sve do nedavno News Corp. je spominjan kao jedan od potencijalnih spasitelja Yahooa od Microsoftove ponude, no čini se da je vlasnik Rupert Murdoch izveo strateški zaokret i svoj MySpace nastoji ojačati uz pomoć Gatesove kompanije.
Očito je da se napetost povećava kako se bliži rok za pristanak koji je postavio Microsoft, a konačan ishod se željno iščekuje. (METRO)
Novi komentar