« Biznis
objavljeno prije 4 dana i 22 sata
BRAVO

Wolt Market ide dalje

Wolt Market predstavio planove za budućnost i dodijelio priznanja najboljim dobavljačima u Hrvatskoj

Nagrade za najbolje
Nagrade za najbolje (Arhiva)
Više o

Wolt

,

Wolt Market

Wolt Market, vlastita trgovina vodeće platforme za dostavu u Hrvatskoj, organizirao je prvo okupljanje svojih poslovnih partnera, povodom proslave zajedničkih uspjeha i predstavljanja ambicioznih planova za budućnost. Na događanju su sudjelovali vodeći domaći i svjetski brendovi i partneri s kojima je Wolt Market izgradio snažnu suradnju i koje ima u ponudi putem Wolt platforme.

Marko Rubelj, generalni menadžer Wolt Marketa za Hrvatsku, govorio je o važnosti zajedničkog rasta. „Wolt Market se svakodnevno širi i napreduje zahvaljujući bliskoj suradnji s našim partnerima dobavljačima, distributerima i trgovcima. Njihova predanost i sposobnost brze prilagodbe tržišnim trendovima omogućuju nam da našim kupcima ponudimo kvalitetan i raznovrstan asortiman. Zajednički uspjesi ostvareni do sada samo su početak - zajedno gradimo modernu i dinamičnu maloprodaju koja odgovara na potrebe suvremenih potrošača", izjavio je Rubelj.

Wolt Market koji nudi širok asortiman proizvoda - od osnovnih namirnica, kozmetike i higijenskih potrepština do egzotičnog voća, igračaka i sezonske opreme, prisutan je u Zagrebu, Splitu i Rijeci. Wolt u Hrvatskoj ima vodeću poziciju na tržištu, pokrivajući 27 gradova s preko 3000 lokacija i više od 1,1 milijuna preuzimanja aplikacije.

Wolt, koji je u partnerstvu s američkim DoorDashom globalno vodeća platforma za brzu dostavu, u Hrvatskoj je ostvario impresivan rast, zabilježivši deveterostruko povećanje broja narudžbi u posljednje dvije godine. Antonio Jurišan, voditelj kategorija proizvoda, istaknuo je Hrvatsku kao jedno od najbrže rastućih tržišta za Wolt Market. „Napredak koji smo postigli u zadnjih 6 godina, s posebnim naglaskom na posljednje dvije, potvrđuje da smo na izvrsnom putu. Ono što nas odlikuje jest naš fokus na partnerstva i lokalne zajednice. Hrvatska je strateški važno tržište i zajedno s našim partnerima nastavljamo jačati poslovanje i unaprjeđivati korisničko iskustvo, rekao je Jurišan.

U Hrvatskoj je vidljiva rastuća potražnja korisnika platforme za brzom dostavom prehrambenih proizvoda, što potvrđuje i godišnji rast prihoda Wolta Hrvatska od 45 posto, dok je maloprodaja zabilježila rast od 100 posto. Dobrim rezultatima svakako pridonosi i širenje asortimana na elektroniku, kućanske proizvode te otvaranje novih trgovina i skladišta. Wolt je također uveo inovacije poput Wolt Ads platforme, koja dobavljačima omogućava učinkovitu promociju vlastitih proizvoda unutar Wolt aplikacije.

Wolt Ads nudi našim partnerima jedinstvenu priliku da dosegnu ciljanu publiku u pravom trenutku. Ovo nije samo dodatni kanal za oglašavanje, već alat koji našim partnerima pruža mogućnost maksimalnog dosega u komunikaciji prema našim korisnicima i njihovim svakodnevnim potrebama‟, istaknuo je Stjepan Mađarčević, regionalni menadžer za CPG partnerstva i globalnu prodaju oglasa.

Po prvi puta je održan i Vendor awards - svečana dodjela priznanja u sklopu čega su prepoznati partneri koji su se posebno istaknuli tijekom godine. Coca-Cola je osvojila priznanje za najproaktivnijeg dobavljača, dok je priznanje za najbolju suradnju pripala najvećem domaćem proizvođaču industrijskog sladoleda i najvećem distributeru smrznute hrane, LEDU. Podravka je ponijela priznanje za najveću marketinšku aktivaciju, a Zagrebačka pivovara za najkreativniju kampanju godine.

U kategoriji angažmana kupaca, priznanje je otišlo Orbicu, koji je briljirao inovativnim pristupom uzorkovanju proizvoda, dok je Kraš prepoznat kao lider u učestalosti promocija. Priznanje "Uvijek spreman" pripalo je Atlanticu, dok je Jamnica prepoznata kao najprodavaniji partner s najvećim prometom. Posebno se istaknuo i Unilever Ice, koji je nagrađen za najbolje rezultate u Q-commerce segmentu u usporedbi s tradicionalnom maloprodajom.

U kategoriji najvećeg rasta u 2024. godini, Vindija je zauzela prvo mjesto, a priznanje za stratešku sinergiju, koje nagrađuje partnerstvo s lokalnom zajednicom, pripala je Gradu Zagrebu. Posebno priznanje za lokalnu izvrsnost dodijeljeno je OPG Horizontu, čiji su proizvodi oduševili Woltovu korisničku bazu.

Ovaj događaj bio je ujedno i prilika za otvorene razgovore o zajedničkoj budućnosti i novim poslovnim mogućnostima, uz jasnu poruku - Wolt Market nastavlja inovirati, rasti i ulagati u svoje partnere, a sve u cilju pružanja vrhunskog iskustva svojim korisnicima.

26.10.2024. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh