Velika retrospektiva Milana Vulpea u MUO tijekom ljeta
Na velikoj retrospektivnoj izložbi u MUO grafičkog dizajnera Milana Vulpea bit će predstavljeno više od 800 njegovih radova dizajnerske produkcije od pedesetih do osamdesetih godina 20. stoljeća
Izložba tog istaknutoga pionira hrvatskoga dizjana bit će otvorena u Muzeju za umjetnost i obrt (MUO) u ponedjeljak, 28. lipnja.
Kustosica izložbe i autorica stručne koncepcije je Koraljka Vlajo, muzejska savjetnica i voditeljica Zbirke grafičkoga dizajna i Zbirke produkt dizajna MUO.
Riječ je o izložbi koja predstavlja i valorizira bogat dizajnerski opus Milana Vulpea koji je tijekom četrdesetak godina djelovanja intenzivno radio na unaprjeđivanju vizualne kulture u području dizajna i uvođenju suvremenih dizajnerskih postulata u područje ekonomske propagande u Hrvatskoj od pedesetih godina dvadesetoga stoljeća, priopćio je u ponedjeljak MUO.
Izložba donosi odabir najznačajnijih Vulpeovih projekata među kojima i mnoge dobro poznate reklamne materijale poput Chromosove maskote "Ličioca", logotipove, promotivne materijale, ambalaže, mnoštvo cjelovitih vizualnih rješenja dugogodišnjih suradnji s Plivom, Saponijom, TOZ-om, Željezarom Sisak, OZEHA-om, Interpublicom i drugima.
Razvoj Vulpeova likovnog izraza i interesa bit će pak prikazan kroz brojna prepoznatljiva rješenja dizajna naslovnica i omota knjiga, dizajna filmskih, sportskih i političko-propagandnih plakata, ilustracija i eksperimenata s fotografijom te kroz brojne druge izložene radove.
Izložba će biti popraćena fotodokumentacijom, originalnom privatnom Vulpeovom dokumentacijom te video intervjuima s Vulpeovim suradnicima i suvremenicima.
MUO je najavio kako je ovo izložba koja zaokružuje rad Milana Vulpea kao protagonista visokorazvijene svijesti o važnosti suvremenoga marketinškoga jezika, ali i o važnosti primjene sustavnoga i konzistentnoga grafičkog izričaja u svim vidovima javnih istupa domaćih tvrtki.
Novi komentar