Učenici iz gimnazija postigli prosječan uspjeh na maturi
Analiza uspjeha hrvatskih gimnazijalaca pokazala da su postigli vrlo prosječne rezultate, ali i manji broj negativnih te veći broj odličnih ocjena nego prošle godine
Većina hrvatskih gimnazijalaca prosječno vlada hrvatskim jezikom i matematikom, strani im jezici predstavljaju veći problem nego prošle godine, a zabilježen je i manji broj negativnih te veći broj odličnih ocjena, rečeno je danas na predstavljanju rezultata ispita državne mature 2010./2011. u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja koje prenosi Hina.
"Ove je godine, kako je i planirano, podignut prag za prolaznu ocjenu a unatoč tome zabilježen je bolji prosječni rezultat u odnosu na 2010. godinu", kazao je ravnatelj Centra Goran Sirovatka predstavljajući rezultate.
Tako su, primjerice, u hrvatskom jeziku ove godine zabilježeni nešto bolji prosječni rezultati nego 2010. a, iako je nedovoljnu ocjenu dobio nešto veći broj učenika nego prošle godine, istodobno je broj odličnih ocjena više nego udvostručen.
"Što se tiče matematike, prosječni je rezultat prešao 50 posto a, iako je prag prolaznosti podignut, učenici su se bolje pripremili te nije zabilježen rast broja negativnih ocjena", kazao je Sirovatka.
Test engleskog jezika ove je godine bilo nešto teže riješiti te je nešto više učenika dobilo nedovoljnu ocjenu, a gotovo identična se stvar dogodila i s njemačkim jezikom.
Nedovoljnih je ocjena na državnoj maturi 2010./2011. ukupno bilo 2.914, a nedovoljnim je na obveznim ispitima ocijenjeno ukupno 214 učenika, dok je ukupan broj nedovoljnih ocjena na izbornim ispitima 6.165.
Maturu su polagali učenici 4. razreda gimnazija koji su da bi završili svoje gimnazijsko obrazovanje obvezni položiti ispite iz hrvatskog jezika, matematike i stranog jezika, dok izborne predmete polažu radi upisa na visoka učilišta. Ispitima je pristupilo više od 34 tisuće kandidata koji su u ljetnom roku pisali ukupno 134.626 ispita a ocjenjivalo ih je 1.200 ispitnih nastavnika.
"Zbog negativne ocjene na kraju 4. razreda više od 3 tisuće učenika nije imalo pravo pristupanja ispitima državne mature. Iz tog razloga, Centar je odlučio da više neće objavljivati podatke o tome koje su škole ostvarile najbolje rezultate, kako bi se izbjeglo utjecanje na škole da unaprijed vrše strogu selekciju kako bi bile bolje rangirane u konačnici", kazao je Sirovatka.
Novi komentar