« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 8 godina i 3 mjeseca
TRENING BALERINE

Trenerica Natalie Portman otkriva kako izgledati kao balerina

VIDEO - Natalie Portman u filmu "Crni labud" pokazala je zavidnu liniju, njezina osobna trenerica otkriva tajnu uspjeha

Natalie Portman
Natalie Portman (Facebook)
Više o

Mary Helen Bowers

,

Natalie Portman

,

vježbe za noge

,

balet

Natalie Portman na dodjeli Oscara za najbolju glumicu zahvalila se osobnoj trenerici Mary Helen Bowers. S razlogom. Glumica je u filmu "Crni labud" pokazala zavidnu liniju, a iza lijepog tijela stoje upravo treninzi s balerinom.

Balerine su prepoznatljive po gracioznom, izduženom držanju i snažnim, ali ne i nabujalim mišićima. "Vježbe su usmjerene na manje mišiće koji su važni za plesače, pogotovo stražnje mišiće nogu te leđa i trbuha. Ključna je kombinacija između treninga snage i kardio treninga slabijeg intenziteta", objašnjava Bowers koja je razvila program vježbi nazvan "Ballet Beautiful".


Vježbe su usmjerene na četiri područja:

Noge i stražnjicu
Fokus je na unutarnjem i stražnjem dijelu nogu, unutarnjem dijelu bedra, zadnjoj loži i stražnjici. Svaki mišić vježba se zasebno s ciljem da postane snažniji ali i fleksibilniji. "Bedra vježbamo podizanjem nogu, a stražnjicu mostovima", kaže Bowers.

Trbuh
Mišići na trbuhu ključni za stabilnost i tvore srž snage. "Jačajte ove mišiće serijom trbušnjaka. Trbuh pritom mora biti uvučen", savjetuje trenerica.

Gornji dio tijela
"Plesači su poznati po dugom vratu, otvorenim ramenima i lijepom držanju, što nije moguće postići bez vježbanja", upozorava Bowers. Obratite pozornost na svoja ramena. Svjesno ih otvorite i podignite svaki puta kada primijetite da su pogrbljena.

Ruke
Najbolje su vježbe bez utega. Ako koristimo težinu vlastitog tijela ne postoji opasnost od prevelikih mišića. Ruke vježbajte uz pomoć lopte ili klupe (video).

Trening Natalie Portman
Natalie Portman sama je odradila 90% plesnih scena u filmu "Crni labud". Glumica je godinu dana živjela kao profesionalna balerina. "Prvo smo radili na temeljnoj snazi i nogama kao i plesu na prstima. Pred kraj smo trenirali pet sati dnevno, šest dana tjedno. Svakodnevno smo provodili po jedan sat na bazenu kako bi joj se zglobovi odmorili, a mišići istegnuli", kaže Bowers.

Piše: Romina McGuinness, Metro World News
25.03.2011. 11:04:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh