Tko je uzeo IdejaX i Young Lions nagrade
Kad se na jednom mjestu okupe visoko kvalificirani kreativci iz najboljih domaćih agencija onda je jasno da je pred takvim žirijem strahovito težak zadatak... ali evo pobjednika
Najoriginalniji!
Kad se na jednom mjestu okupe visoko kvalificirani kreativci iz najboljih domaćih agencija onda je jasno da je pred takvim žirijem strahovito težak zadatak - pronaći radove koji su se istaknuli svojim kreativnim idejama i na neki način još malo pomaknuli kreativne granice u domaćoj industriji oglašavanja.
Dobitnici IdejaX nagrade za 2018. godinu su:
Zlato
"Mame i tate su zakon" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
"Iskon casting" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
"Dear Mr. President" agencije Imago Ogilvy za oglašivača Jamnica u kategoriji Društvene akcije
Srebro
"Vjerujemo u Dobro" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Žito u kategoriji Hrana
"U kulturu se isplati ulagati" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Heineken Hrvatska u kategoriji Piće
"#pokazimozube" agencije Ideo i oglašivača Neva u kategoriji Moda, zdravlje, ljepota
"Nedjeljni ručak" agencije I TO NIJE SVE! i oglašivača VEKA-ING u kategoriji Trgovina i kućanstvo
"Aplauz za komarce" agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Teatar EXIT u kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme
"BOOKtiga 2017 - međunarodni festival pročitanih knjiga" agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Telekomunikacije
"Iskonovci su navikli na SMART" agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
"Jogging s porilukom" agencije Utorak i oglašivača Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
"Samo hrabro" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Društvene akcije
"Mix it up" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA u kategoriji Korporativne komunikacije
"Iskon casting" agencije Señor u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
Bronca
"Sir, a vino" agencije Švicarska i oglašivača Dukat mliječna industrija u kategoriji Hrana
"Poduzetan narod" agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
"Mrlja" agencije McCann Zagreb i oglašivača Gorenje u kategoriji Trgovina i kućanstvo
"Nikad ne znaš što život nosi" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
"Smrtphone" agencije Señor oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji Društvene akcije
"Kratke priče za dugo pamćenje" agencije Švicarska i oglašivača Njuškalo u kategoriji Korporativne komunikacije
"U kulturu se isplati ulagati" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača HEINEKEN Hrvatska u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
"#nemadanema" agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
Agencija godine
Bruketa&Žinić&Grey
Oglašivač godine
Iskon Internet
Najbolji copywriting
"BOOKtiga 2017 - međunarodni festival pročitanih knjiga", agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč
Najbolji dizajn
"Mix it up", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA
Najbolji art direction
"#nemadanema", agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet
Najbolja izvedbena vještina, produkcija ili upotreba tehnologije u nekom oglasnom sredstvu
"Doživi više", agencije BBDO Zagreb i oglašivačaT- Hrvatski telekom
Najperspektivniji!
Jednoga dana će netko od njih u rukama čvrsto stiskati statuu najpoželjnijeg lavića u industriji oglašavanja - onog iz Cannesa. No, da bi došli do tamo trebaju ići stepenicu po stepenicu. A prva ozbiljna stepenica u njihovom kreativnom odrastanju je Young Lions. Kao i svake godine konkurencija je bila strašna pa žiriju nije bilo nimalo lako.
Grand Prix Young Lions natjecanja za 2018. godinu osvojili su
Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad Wild Awake
Pobjednici u kategoriji PRINT
vana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE! za rad "Getting back to nature"
Pobjednici u kategoriji DESIGN
Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian za rad "The Elements Of European Safari"
Pobjednici u kategoriji DIGITAL
Fran Mubrin i Matko Buntić iz agencije 404 za rad "Wild Awake"
Pobjednici u kategoriji PR
Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad "Proud of the wild"
Pobjednici u kategoriji MEDIA
Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb za rad "Unblocking The Wild Europe"
Novi komentar