Tiskane novine odlaze u prošlost?
U zadnje tri godine sektor tiska sužen je za duplo, a gotovo svaki novinar koji ode iz medija više se u novinarstvo ne vraća
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja objavila je rezultate ispitivanja o stanju na tržištu tiska u Hrvatskoj za 2015. i 2016. godinu i pronašla da je ukupna naklada prodanih dnevnih novina u Hrvatskoj pala za 8 posto u 2016. (ukupno 73,7 milijuna prodanih primjeraka) u odnosu na prethodnu godinu.
Pad prodaje pritom bilježe sve dnevne novine, ali i tjednici koji su u istom periodu pali za 13 posto.
Pritom, podaci AZTN-a ne govore nam ono najvažnije, koliko je radnih mjesta izgubljeno kao posljedica pada prihoda tiskovina?
Ignoriranje ovog problema traje već sigurno 10 godina. U tom periodu sektor je sužen za duplo, a gotovo svaki novinar koji ode iz medija više se u novinarstvo ne vraća
Novi komentar