« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 16 godina
donna karan

Svjež izgled u teškim vremenima

Nakon 25 godina u modnom biznisu, Donna Karan ima bolje izglede od većine kolega

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Kenya Hunt)
Više o

Donna Karan

,

DKNY

Donna Karan spremnija je uhvatiti se u koštac s gospodarskom krizom nego dobar dio struke. „Pa otvorila sam firmu tijekom jedne od kriza", kaže Donna Karan u interviewu održanom u njenom Urban Zen dućanu, koji je prava mirna i ugodna suprotnost užurbanim pripremama za DKNY show u uredu kraj dućana.

Dok se dim s mirisnih štapića izvija u zrak, Karan sve više dobiva image spiritualne yogi kraljice svjetske mode. No, ispod prevelike veste i tajica leži modni mogul s nepogrešivim poslovnim instiktom. Počela je rano, uz oca krojača po mjeri i majku modela. „Odrasla sam na 7. aveniji, i moda mi je u krvi, karakteru i prirodi", priča opušteno.

Preživjeli ste nekoliko gospodarskih kriza, jeste li primjetili nešto novo u sadašnjoj što utječe na vaš pristup Donna Karan kolekciji i brandu DKNY?

Nisam zapravo bila niti svjesna krize u procesu stvaranja novih kolekcija, no vidjet ćete da je kolekcija Donna Karan za jesen prilično na tragu kolekcije iz 1985. godine. U međuvremenu, brand DKNY koji obilježava 20 godina postojanja bit će više sofisticiran i gledat će prema budućnosti. Spremamo se za nove generacije.

Vi ste definirali odjeću za poslovne žene nekoliko zadnjih desetljeća. Sada, kada žene sve više traže posao, jeste li primjetili razliku u prodaji među svojim brandovima?

Ne još, no vjerujem da žene sve više počinju razmišljati o nalaženju posla. Bilo je vrijeme odijevanja za izlaske, no sada se vraćamo na dnevno svjetlo i odjeću koja je više prilagođena svakodnevnom poslovnom okruženju, no može poslužiti i navečer. Ideja prelaska iz dana u noć vrlo je važna, i odjeća joj se jednostavno mora prilagoditi.

Što biste savjetovali ženama koje moraju ograničiti budžete za shopping i odlučiti što će nositi?

Mora postojati neka emocionalna svrha, i trebate dobro procijeniti što vam nedostaje u ormaru. Tražite stvari koje laskaju vašem tijelu i u kojima se osjećate udobno. U trenutku kad obučem jednu od svojih vesti, osjećam se sjajno. Ne radi se o odjevnom predmetu, nego o vama. No, mislim da ljudi moraju stalno imati na umu važnost kupovanja u ovoj krizi, jer na taj način spašavaju nečiji posao.

Poznato je da obožavate yogu. Utječe li ona na vaš kreativni proces?

Yogom se bavim od 18-te godine, tako da je postala dio mog bića. Mislim da se utjecaji mogu vidjeti u mojoj odjeći i pokretima. Svako jutro kad se probudim obučem triko, krećem se i rastežem. Odjeća je prilagođena kretanju i tijelu.

Karl Lagerfeld i Steven Kolb, predsjednik Savjeta modnih dizajnera SAD izjavili su u odvojenim interviewima da je dobra stvar kod gospodarskih kriza što prisiljavaju modnu industriju na korak unatrag i fokusiranje na samu modu. Slažete li se?

Bože, da. Mislim da jest tako i da se upravo događa buđenje. Sve su stvari bile toliko potčinjene modi, moda je dolazila i već je izgledala kao prošlogodišnja, da je stvarno bilo krajnje vrijeme za odjeću bez oznake godišnjeg doba. Kupci napokon mogu imati odjeću koja traje, što im daje dodatan razlog za kupovinu. Jer, da smo nastavili u sezonskom stilu, industrija bi propala, ljudi bi izgubili posao. Ovo što se sada zbiva nije frivolno poput svijeta mode, nego ozbiljna stvar koja utječe na cijeli svijet.

Piše: Kenya Hunt, MWN
17.02.2009. 10:49:30
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh