Scripps Networks UK & EMEA započinje suradnju s agencijom Kreativne ideje u Hrvatskoj
Suradnjom s agencijom Kreativne ideje Scripps Networks UK&EMEA pokreće sustavno i pravovremeno informiranje javnosti o svojim kanalima, programu i novostima
Scripps Networks UK&EMEA, dio Scripps Networks Internationala, vodeće globalne lifestyle programske mreže u segmentima putovanja, kvalitete stanovanja i gastronomije, odabrao je agenciju Kreativne ideje za marketing, odnose s medijima i komunikaciju s krajnjim korisnicima u Hrvatskoj.
Scripps Networks je u Hrvatskoj prisutan s 3 kanala: Travel Channel (dostupan na platformama Amis Telekom, B.net, Iskon TV, OptiTV, Vip TV), Food Network (dostupan na platformama B.net, Iskon TV, Vip TV) i Fine Living Network (dostupan na platformama B.net, EVO tv, Iskon TV, OptiTV, Vip TV).
Suradnjom s agencijom Kreativne ideje Scripps Networks UK&EMEA pokreće sustavno i pravovremeno informiranje javnosti o svojim kanalima, programu i novostima vezanim uz poslovanje.
Nick Thorogood, viši potpredsjednik za sadržaj i marketing Scripps Networksa UK&EMEA je izjavio: "Iznimno smo zadovoljni imenovanjem Kreativnih ideja našom agencijom za marketing i komunikacije u Hrvatskoj. Hrvatsko pay-TV tržište predstavlja značajnu priliku za rast poslovanja i radujemo se pozicioniranju naša tri kanala kao vodećih lifestyle kanala na tržištu."
Novi komentar