Discovery Networks počinje prodaju oglasa u Hrvatskoj
Discovery Networks CEEMEA je započeo suradnju s hrvatskim uredom FOX International Channels kao svojim predstavnikom na tržištu za prodaju oglasa na Discovery Channelu i TLC-u
Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), dio Discovery Communicationsa te FOX International Channels (FIC), internacionalna multimedijska tvrtka u vlasništvu 21st Century FOX-a, vodeće Pay-TV kompanije, danas su najavile suradnju u pokretanju prodaje oglasnog prostora za Discovery Channel i TLC na hrvatskom tržištu od rujna 2014.
Kako bi oglašivačima i agencijama omogućio pristup svojim vodećim internacionalnim kanalima te povećao mogućnost dosega ciljane publike, Discovery Networks CEEMEA je započeo suradnju s hrvatskim uredom FOX International Channels kao svojim predstavnikom na tržištu.
Dorota Zurkowska-Bytner, potpredsjednica Ad Sales Development-a za Discovery Networks CEEMEA, je izjavila: "Discovery Channel i TLC poznati su i omiljeni kanali u Hrvatskoj. Pokretanje prodaje oglasnog prostora predstavlja važan napredak u pokazivanju naše predanosti tržištu i osiguravanja nenadmašne ponude kvalitetnog sadržaja za mušku i žensku publiku našim oglašivačima. Ovo je značajan korak našeg razvoja u Hrvatskoj, a ujedno i znak da smo prepoznali mogućnosti rasta na ovdašnjem tržištu oglašavanja."
Pokretanjem prodaje oglasnog prostora Discovery Networks CEEMEA širi svoje poslovanje u Hrvatskoj s dodatnim fokusom na tržište na kojem je kompanija prisutna od 1999. godine i trenutno distribuira 8 kanala: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase i Animal Planet HD. Discovery Networks CEEMEA će prodaju oglasnog prostora započeti na svoja dva vodeća kanala, Discovery Channelu (u Hrvatskoj se prikazuje 15 godina, a lokaliziran je od 2009.) i TLC-u (u Hrvatskoj se prikazuje 3 godine, a lokaliziran je od 2013.).
Tvrtka FIC u Hrvatskoj posluje od prosinca 2013., predstavljajući tržištu vlastite brendove koji uključuju kanale FOX, FOX Life, FOX Crime, National Geographic i 24Kitchen. Discovery Channel i TLC će biti prvi internacionalni kanali van FIC-a, koje će tvrtka zastupati.
"Ovo partnerstvo predstavlja uzbudljiv i značajan napredak u širenju FIC portfelja tematskog oglašavanja kao vodećeg u Hrvatskoj. Uključivanje Discovery kanala dodatno pojačava kvalitetu ponude oglasnog prostora vodećih Pay-TV brendova kroz koje našim klijentima uspješno osiguravamo doseg do ciljanih skupina", izjavila je Deborah Armstrong, izvršna potpredsjednica Advertising Sales-a za FOX International Channels Europe & Africa.
Prema posljednjem AGB Nielsen izvještaju za Hrvatsku, gledanost Discovery Channela je u prvoj polovini 2014. bila za 25% veća nego u istom periodu prethodne godine, dok je TLC u lipnju 2014. bio najgledaniji kanal koji ne prikazuje igrani sadržaj za ciljanu skupinu između 18 i 49 godina starosti. 64% gledatelja Discovery Channela pripada upravo ciljanoj skupini 18-49 godina starosti (prosjek za vodećih 5 kanala iznosi 38%), a ta brojka za TLC iznosi nevjerojatnih 73%. Discovery Channel je uglavnom orijentiran prema muškoj publici koja čini 65% gledatelja, a TLC je prvenstveno namijenjen ženama - gledateljice čine 77% publike.
Novi komentar