Reach for Change i Tele2 izabrali ovogodišnje pobjednike
Tele2 i Zaklada Reach for Change – Budi promjena odabrali pobjedničke projekte: Suncokret, Omolab i Pričaj mi
Na jučer održanom svečanom proglašenju dobitnika Tele2 i Zaklade Reach for Change, projekti 1, 2 i 3 dobili su ukupno 540.000,00 kn. Osim financijske podrške, odabranim projektima na raspolaganju će biti i nefinancijski program razvojne pomoći koji će im kroz razdoblje od godinu dana osigurati djelatnici Tele2 i Zaklade Reach for Change.
Jedan od najznačajnijih programa u Hrvatskoj čiji je cilj pomagati start-up projekte iz domene razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece, odabrao je ovogodišnje pobjednike. Osim financijske podrške, projektima je osigurana i individualna potpora u vidi mentorstva koju će djelatnici Tele2 i Zaklade Reach for Change pružati u narednih godinu dana.
Zaklada Reach for Change provodi svoje aktivnosti u 18 zemalja svijeta. Samo je u prošloj godini zahvaljujući radu programa unaprijeđen život milijuna djece u Europi, Aziji i Africi. Pružanjem podrške, Tele2 je omogućio rad zaklade Reach for Change u Hrvatskoj, podržavajući projekte inovativnih socijalnih poduzetnika s ciljem poboljšanja kvalitete života djece.
„Društvena odgovornost nije samo dodatak ili dodana vrijednost našem radu, ona je sastavni dio naše svakodnevice u svim zemljama u kojima poslujemo. U Hrvatskoj smo usredotočeni na davanje potpore društvenom i gospodarskom napretku. Suradnja s Reach for Change nam pruža mogućnost umjeravanja investicija u područje socijalnog poduzetništva pomažući tako djeci u Hrvatskoj. Mi u Tele2 mislimo da je ovo sjajan način pružanja potpore djeci kojoj je pomoć potrebna.", istaknuo je potpredsjednik Tele2 Grupe gosp. Guillaume van Gaver.
„Rad socijalnih poduzetnika u Hrvatskoj nadahnjuje. To se odnosi i na one socijalne poduzetnike koje već podržavamo, ali i na one s kojima smo danas odlučili započeti suradnju. Pored stvaranja prilika za djecu, oni su vrlo važni uzori koji vode put i pokazuju nam da je promjena moguća. Iznimno sam zahvalna što u Hrvatskoj imamo Tele2 kao vrlo angažiranog partnera. Nitko od nas ne može riješiti izazove s kojima se djeca i mladi suočavaju sam, ali vjerujem da zajednički možemo napraviti stvarnu i održivu promjenu." izjavila je Sofia Breitholtz, glavna izvršna direktorica međunarodne zaklade Reach for Change.
„Tvrtke koje žele biti ukorak s vremenom moraju voditi računa o društveno odgovornom poslovanju. Pitanja poput zaštite okoliša i klimatskih promjena moraju se shvatiti vrlo ozbiljno. Povrh toga raznolikost i uključivost jedini su ispravan put prema naprijed; ništa drugo u budućnosti neće biti profitabilno. Od švedskih kompanija se očekuje da doprinose održivom razvoju i budu vodeće u integriranju istog u svoj rad. Švedska vlada usvojila je politiku društveno odgovornog poslovanja, te postavila posebnog veleposlanika za ovo pitanje.
Suradnja Tele2 i zaklade Reach For Change je jedan vrlo dobar primjer kako švedske kompanije pridonose održivom razvoju socijalnog poduzetništva." rekao je Nj.E. G. Lars Schmidt, Veleposlanik Švedske u Hrvatskoj.
Kroz partnerstvo Tele2 i Zaklade Reach for Change u Hrvatskoj se uvode značajne inovacije u području društvene odgovornosti tako što Tele2 osim financijske podrške, socijalnim poduzetnicima kroz Reach for Change pruža dugoročnu stratešku podršku u razvoju. Na taj način ostvaruje se važan doprinos kvaliteti i održivosti programa koji odgovaraju na izazove s kojima se susreću djeca u području zdravlja i razvoja, obrazovanja, zaštite od nasilja i zlostavljanja, skrbi, društvenog i ekonomskog sudjelovanja te izražavanja, a u skladu su s UN-ovom Konvencijom o pravima djeteta.
„Ovo je treća godina da Tele2 Hrvatska kroz suradnju sa zakladom Reach for Change podržava socijalne poduzetnike koji rade na projektima za dobrobit djece. Projekti koje podržavamo su specifični utoliko što ih vode ljudi usmjereni na ostvarivanje značajne promjene za djecu kroz inovativne ideje, ljudi koji su dovoljno hrabri i odlučni da na sebe preuzmu društvenu odgovornost za probleme s kojima se suočavaju djeca. Sinergija koju ostvarujemo kroz suradnju donosi trostruku dobit: s jedne strane, ove ljude i njihove ideje podržavamo financijski te kroz savjetovanje, suradnju i pružanje razvojnih usluga čime se jača njihova održivost i društveni utjecaj. S druge strane, mi kao tvrtka ovime pridonosimo razvoju poslovne kulture održivosti, ali i razvoju svijesti o značaju društvene odgovornosti među našim zaposlenicima, korisnicima i partnerima. Najvažnije, zajednički ostvarujemo korist za djecu koja ostaju po strani sustava", izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska gosp. Viktor Pavlinić na svečanosti proglašenja dobitnika.
Projekti dobitnici su:
SUNCOKRET
Općina Gvozd spada među 5 najnerazvijenijih općina u RH, djeca žive u okruženju siromaštva, nedostatka sadržaja i potrebno im je mjesto za vaninstitucionalno obrazovanje, druženje i zajedničko djelovanje, prostor za edukacije, i radionice za djecu i mlade s ciljem podizanja razine znanja i svijesti i o važnosti volonterskog rada i volontiranja uopće.
Djeca i mladi uključeni u rad Suncokretovog volonterskog centra, organizirano i korisno provode svoje slobodno vrijeme, dodatno se neformalno educiraju, informiraju se o volonterstvu i sudjeluju na međunarodnim volonterskim kampovima.
OMOLAB
Djeca s teškoćama čitanja i pisanja ne dekodiraju na isti način kao i ostala populacija pa im obzirom na različito dekodiranje standardni inputi troše više vremena i energije te otežavaju razumijevanje pročitanog i učenje.
Omolab je set (alternativno-augmentativnih) komunikacijskih alata prilagodljivih specifičnim potrebama korisnika, od veze između slovnog znaka i zvučne slike istog, do poveznice između riječi, pojmova i apstraktnih simbola. Osim navedenog jedna od ključnih značajki je font (pismo) posebno prilagođen osobama s poteškoćama u čitanju koji je moguće dodatno editirati i tako pretvoriti u jedinstveno pismo koje korespondira s individualnim potrebama.
U užurbanoj svakodnevici odrasli sve manje vremena provode s djecom, a kad imaju vremena, često im fali ideja na koji način se družiti u zajedničkoj igri što negativno utječe na psihosocijalni razvoj djeteta, dovodi do prekomjernog provođenja vremena pred ekranima i kupnje nekvalitetnih i komercijaliziranih igračaka koje često prenose upitan sadržaj.
Želimo vratiti igru na prvo mjesto u životu djece kroz plasiranje serije inovativnih proizvoda koji će sadržavati alate i ideje za igru djece i odraslih u bilo kojim prilikama. Na taj način želimo razvijati mjesto na kojem će svi odrasli - od roditelja i članova obitelji do stručnih suradnika - moći dobiti podršku u igri i provođenju zajedničkog vremena s djetetom, kao i u mnogim izazovnim situacijama s kojima se susreću u odgoju.
Novi komentar