Popis opasnih proizvoda na hrvatskom tržištu
Ako imate nešto s ovog popisa, odmah se javite proizvođaču i zamijenite za nešto ispravno, toplo preporučujemo
Kako se navodi u priopćenju, riječ je o proizvodima za koje se utvrdilo da se nalaze na hrvatskom tržištu i da su prodani krajnjim kupcima.
Na popisu su se tako našle dječje autosjedalice Chicco Trio Autofix proizvedene od 20. rujna 2010. do 14. svibnja 2013., autosjedalice Maxi-Cosi Citi SPS proizvedene između 20. tjedna 2012. i 22. tjedna 2013., te autosjedalice Inglesina Huggy, sve zbog raznih nedostataka na kopčama na pojasu. Potrošači koji su kupili navedene autosjedalice mogu zamjeniti sporne kopče kod distrubutera, navodi se u priopćenju.
Od motornih putničkih vozila na popisu su Toyota Yaris i Toyota Verso S. proizvedeni od 2010. do 2012. zbog nedostatka u upravljačkom modulu električnog servo upravljača koji može izazvati kratak spoj. Potrošači koju su kupili navedena vozila mogu putem distributera u Hrvatskoj, Toyota Croatia, izvršiti besplatnu zamjenu tog dijela.
Na vozilima Mitsubishi ASX iz 2011. godine, koji su proizvedeni do 27. ožujka, otkriven je pak nedostatak na krovnim prozorima, te se također potrošači pozivaju da se jave distributeru LMG Autokuća radi popravka.
Vozila Alfa Romeo 920 proizvedena između 2007. i 2009. također su se našla na popisu jer zbog nejednakog antikorozivnog premaza postoji povećan rizik da spone na stražnjoj osovini korodiraju i puknu. Spone se mogu zamijeniti u ovlaštenim servisima putem distrubutera Autocommerce Hrvatska, stoji u priopćenju Državnog inspektorata.
Potencijalno opasni su i autobusi EvoBus proizvedeni između siječnja 1999. i rujna 2012. zbog nedovoljno pričvršćenog poklopca stropnog klima uređaja koji bi mogao pasti u putničku kabinu koji se zato mora dodatno učvrstiti. Kupci to mogu učiniti putem distributera MB Zagreb.
Hrvatska je u sustav RAPEX, sustav brze razmjene službenih obavijesti o proizvodima koji predstavljaju ozbiljan rizik za zdravlje i sigurnost potrošača, ušla 1. srpnja ove godine, odnosno ulaskom u Europsku uniju, a kontaktna točka za razmjenu podataka u sklopu sustava postao je Državni inspektorat.
Državni inspektorat je na taj način povezan s Europskom komisijom i kontaktnim točkama u ostalim državama članicama te sve informacije o opasnim proizvodima razmjenjuje s Europskom komisijom i drugim nadležnim tijelima u Hrvatskoj.
Novi komentar