Počela kampanja: Ljubav se ne kupuje
Blagdanska kampanja Mreže za zaštitu životinja prenosi plemenitu poruku da se ljubav ne kupuje
Započela je kampanja Mreže za zaštitu životinja obilježena jumbo plakatima koji će tijekom božićnih blagdana u više od 20 gradova Hrvatske podsjećati na važnost udomljavanja. Više od 40 udruga koje čine Mrežu za zaštitu životinja apelira na sve one koji su namjeravali razveseliti nekoga četveronožnim članom obitelji da to ne bude kupljena životinja, već neka od napuštenih njuški.
Samobor, Vrbovec, Zagreb, Varaždin, Čakovec, Koprivnica, Sisak, Karlovac, Našice, Osijek, Slavonski Brod, Vinkovci, Poreč, Pula, Rijeka, Makarska, Split, Zadar, Šibenik, Dubrovnik i druge gradove krase plakati s kojih kunić, maca i psi sloganom „Ljubav se ne kupuje" pozivaju na udomljavanje umjesto kupnje. Mreža upozorava i na obavezu kontrole mikročipiranja pasa i na važnost propisivanja trajne sterilizacije kao kontrole razmnožavanja pasa i mačaka.
„Pas Odi, zaštitno lice na vizualu kampanje, samo je je jedan od tisuća napuštenih životinja koje bi željele dočekati blagdane u toplome domu. Kada bi svi umjesto kupnje odabrali udomljavanje, sva skloništa bila bi prazna", poručuju iz Mreže za zaštitu životinja.
Životinje iz skloništa pod stalnom su veterinarskom skrbi, mikročipirane, cijepljene i kastrirane, što jamči zdrave životinje i manje troškova za nove skrbnike. Pomoći se može i privremenim udomljavanjem, kumstvom za životinje u skloništu, aktivnim traženjem udomitelja za pojedine životinje, širenjem poruke da se životinje ne kupuju, volontiranjem, donacijom i na druge načine.
Udruge Mreže za zaštitu životinja apeliraju na sve da ne podržavaju okrutnost prema kućnim ljubimcima i da za blagdane ne kupuju i ne daruju životinje. Podsjećaju da životinje nisu artikli i da se ljubav ne kupuje jer nema cijenu.
Novi komentar