Partnerstvo Jeftinije i GoWit
GoWit i Jeftinije otvaraju novo poglavlje oglašavanja u Hrvatskoj

GoWit, vodeći globalni pružatelj omnichannel tehnologije maloprodajnih medija (Retail Media), službeno se povezuje s grupom Heureka Group (čiji je dio i Jeftinije) - ključni igrač u online prodaji i najveća platforma za usporedbu cijena u Srednjoj i Istočnoj Europi (CEE). Ovo partnerstvo predstavlja značajan iskorak u digitalnom oglašavanju, otvarajući nove mogućnosti za brendove, trgovce i online prodavače u postizanju njihovih poslovnih ciljeva kroz napredna rješenja maloprodajnih medija.
Što su maloprodajni mediji (Retail Media)?
Jeste li primijetili oglase za proizvode dok kupujete na web stranicama poput Amazona? To je oglašavanje putem maloprodajnih medija - oblik oglašavanja izravno na platformama za e-trgovinu. Oglašivači mogu ciljati kupce u ključnom trenutku, neposredno prije same kupovine, čime povećavaju učinkovitost svojih kampanja.
Na hrvatskom tržištu sada postoji platforma koja funkcionira na istom principu, omogućujući kupcima usporedbu cijena i proizvoda iz različitih trgovina na jednom mjestu. Jeftinije, kao najveći portal za usporednu cijena u Hrvatskoj, prepoznao je potrebu za modernizacijom i kroz integraciju s GoWit-om omogućio je oglašavanje putem maloprodajnih medija i na lokalnom tržištu.
Strateško partnerstvo za precizno oglašavanje
O važnosti ovog partnerstva govori David Čreslovnik, generalni direktor tvrtke Jeftinije:
"Integracija GoWit-a omogućuje brendovima da svoje proizvode predstave pravim kupcima u trenutku kada aktivno traže rješenja. Time ne samo da povećavaju svoju vidljivost i prodaju, već i izravno podržavaju svoje online trgovce, usmjeravajući relevantne posjetitelje prema njima. Za brendove to znači veću učinkovitost oglašavanja jer dosežu upravo one kupce koji su spremni na kupovinu. Umjesto širokog, manje učinkovitog oglašavanja, GoWit omogućuje precizno ciljanje proizvoda u ključnim trenucima odlučivanja."
Maloprodajni mediji pružaju znatno šire mogućnosti od same prodaje oglasnog prostora uz proizvode. Riječ je o jedinstvenom pristupu „cjelokupnom prodajnom lijevku", što podrazumijeva razumijevanje različitih faza kupovine kupaca, te pronalaženje optimalnog načina za njihovo dosezanje.
Prednosti za brendove, trgovce i kupce
Prednosti ovog naprednog načina oglašavanja nisu namijenjene isključivo oglašivačima. Kupci također ostvaruju brojne koristi - brže pronalaze proizvode koji odgovaraju njihovim potrebama, poboljšava se njihovo iskustvo kupovine, a platforma ih usmjerava prema provjerenim online trgovinama, osiguravajući sigurno i pouzdano iskustvo kupovine.
"S GoWit-om brendovi ne samo da grade prepoznatljivost, već i aktivno doprinose poboljšanju procesa kupovine - na korist svih sudionika, uključujući kupce i trgovce.", dodaje Čreslovnik.
Važnost suradnje prepoznaje i CEO GoWit-a, Emrah Adsan, koji kaže: "Partnerstvo s grupom Heureka predstavlja ključni korak u našem poslanstvu da na novo definiramo oglašavanje putem trgovinskih medija u Srednjoj i Istočnoj Europi. Kako digitalno oglašavanje sve više dobiva na snazi u regiji, koja je među najdinamičnijim tržištima digitalnog oglašavanja u Europi, GoWit nastoji brendovima i trgovcima osigurati jedinstvenu i snažnu oglašivačku platformu koja ih bez poteškoća povezuje s ciljnim kupcima te podržava visokim prihodima od oglašavanja."
Novi komentar