Pala prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u 2009.
Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima
Četiri najveća proizvođača piva u svijetu - Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken i Carlsberg - redom imaju sjedišta u zapadnoj Europi i oslanjaju se više na rast proizišao s tržišta u nastajanju u Latinskoj Americi i Aziji nego na recesijom pogođena zapadnoeuropska tržišta.
"Gotovo sva su tržišta zabilježila pad prodaje piva u prošloj godini, koja je nedvojbeno bila teška", kazao je direktor istraživačke tvrtke Ian Pressnell u izvješću objavljenom u ponedjeljak.
Tržište piva vrhunske kvalitete smanjeno je pritom za više od tri posto, što ukazuje na još i veći pad na tome tržištu zbog tendencije kupovine jeftinijih brendova piva u teškim vremenima.
Lani je prodano više od 11 milijuna hektolitara piva brenda Heineken, čime mu je 22. uzastopne godine pripalo vodeće mjesto u svijetu. Drugo mjesto zauzeo je Carlsberg, s ukupno prodanih gotovo osam milijuna hektolitara, dok je treće pripalo brendu Carling proizvođača Molsona Coorsa.
Heinekenovi brendovi Foster's i Amstel nalaze se na ljestvici najprodavanijih brendova na četvrtom i petom mjestu, a slijede Carlsbergov Kronenbourg na šestom, te Stella Artois, koju proizvodi AB InBev, na sedmom mjestu. (hina/metro-portal)
Novi komentar