Olival: Naglasak na izvozu
Posjetitelji Biofacha, vodećeg sajma organskih proizvoda, iznimno zanimanje pokazali su za smilje, zaštitni znak jedne od najpoznatijih domaćih kozmetičkih tvrtki
„Izvoz je jedan od važnih segmenata poslovanja za male i srednje tvrtke s obzirom da hrvatsko tržište nije veliko. Za uspjeh u izvozu iznimno je važna kvaliteta proizvoda jer se na stranim tržištima susrećemo s vrlo jakom konkurencijom, a naglasak je na prirodnim i organskim proizvodima koji su osobito cijenjeni u kozmetičkoj industriji", istaknuo je Marijan Pojatina, predsjednik Uprave tvrtke Olival, koja se prošli tjedan predstavila na Vivanessu u Nürnbergu.
Jedna od najvećih izložbi prirodne kozmetike sastavni je dio Biofacha, vodećeg sajma za organsku hranu. Samo ove godine na Biofachu je izlagalo 2.950 tvrtki, a posjetilo ga je više od 50 tisuća posjetitelja. Jedan od uvjeta sudjelovanja na ovom sajmu je posjedovanje certifikata za organske i prirodne proizvode.
„Posjetitelji i potencijalni kupci Olivalovog izložbenog prostora sjajno su reagirali na proizvode, osobito našu najpoznatiju liniju od smilja koja je jedina u Hrvatskoj nositelj Nature certifikata za prirodnu kozmetiku, što ju čini pogodnom i za najosjetljiviju kožu", kazao je Pojatina.
Od male tvrtke nastale prije 23 godine u obiteljskoj kući s tri proizvoda, Olival je prerastao u najpoznatiji domaći kozmetički brend s više od stotinu proizvoda baziranih na tradicionalnim formulama i modernim tehnološkim dostignućima. Danas ova tvrtka ima jednu od najljepših tvornica u zapadnom dijelu Zagreba koja se prostire na 1200 četvornih metara.
Za jačanje aktivnosti na stranom tržištu, među kojima su i sajmovi, Olival je ove godine dobio 748 tisuća kuna potpore u okviru programa „Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća", Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Novi komentar