Ogled na Wembleyju najgledaniji u 2007.
Objavljeni rezultati nezavisne agencije AGB Nielsen
Hrvatski gledatelji prošle su godine na nacionalnim televizijama ponovno najviše pratili sport, pokazali su rezultati nedavno završenog istraživanja gledanosti za 2007. nezavisne agencije AGB Nielsen, piše Jutarnji list.
Najgledaniji događaj bila je kvalifikacijska utakmica za Euro između Engleske i Hrvatske, koju je prenosila RTL Televizija. Drugo poluvrijeme ostvarilo je gledanost od 38,49 posto, a prvi dio pratilo je 37,48 posto gledatelja.
Na top listi najgledanijih pojedinačnih emisija slijedi Vremenska prognoza HTV-a, čije je najgledanije izdanje pratilo 37,4 posto gledatelja.
Druga sportska poslastica koja je privukla gledatelje bilo je SP u rukometu, i to drugo poluvrijeme utakmice naše reprezentacije protiv Francuza, koje je na HTV-u 2 gledalo gotovo 36 posto gledatelja.
Sport i glazbaOsim utakmice na Wembleyju, visoko je po gledanosti kotirala i polufinalna utakmica rukometnog EP-a između Hrvatske i Francuske. Od zabavnog sadržaja, najgledanija je bila Dora.
Nakon što su se na listi kao vrlo gledani smjestili i drugi sportski događaji, slijedi Dnevnik s oko 32 posto.
Iako je sport oteo većinu vodećih mjesta, odličnim rezultatom izdvaja se HTV-ova dramska serija ‘Što je muškarac bez brkova’ s 30,4 posto.
Nekoliko mjesta poslije slijedi finale ‘Plesa sa zvijezdama’ čiji je drugi dio emisije pratilo 28,8 posto gledatelja. To je HTV-u donijelo pobjedu nad RTL-ovim ‘Big Brotherom’ čije je finale gledalo neznatno manje TV publike, njih 28,4 posto. Novoj TV najveću je pojedinačnu gledanost donio Mirko Filipović, čiji je obračun s Gonzagom ostvario čak 26,8 posto gledanosti.
Najgledanija zabavna emisija prošle je godine bila Dora. Finalno izdanje je pratilo 23,6 posto gledatelja. (metro)
Novi komentar