Odijelo ipak čini čovjeka - bojom
Na poslovnim razgovorima ili intervjuima za posao gledaju se i najmanje sitnice, a od velike vam pomoći može biti pravilan odabir boje
Na razgovoru za posao ili poslovnom sastanku s potencijalnim klijentom važno je ostaviti dobar prvi dojam. Ono što ljudi često zaboravljaju jest činjenica da njihovi sugovornici primjećuju i najsitnije detalje, pa tako i boju odjeće.
Ovo su tri boje odjeće koje će vam povećati šansu da postignete dogovor:
Crna - pokazuje da ste ozbiljni i da znate kako obaviti posao. Ljudi povezuju crnu boju s liderstvom. Crna je odličan izbor, ali se klonite uske, crne kožne odjeće
Plava - pokazje timski duh i vaše nadljudske sposobnosti da se nosite sa svim vrstama problema. Tako, primjerice, većina poslodavaca prema istraživanju CareerBuildera (njih 23 posto) povezuju plavu boju s timskim radom.
Iako je plava pobjednička boja nemojte ići u ekstreme - izbjegavajte neonski plavu boju i izaberite modru.
Siva - u odjeći ove boje sigurno ćete dominirati na konkurencijom, a i sugovornik bi vas mogao ozbiljnije shvatiti. Nemojte se začuditi ako vas vrlo brzo nakon razgovora sugovornik nazove s pozitivnim odgovorom na vaš prijedlog. Prema istraživanjima poslodavci sivu boju povezuju s analitičnim tipovima ljudi koji se oslanjaju na logiku.
Stoga, pazite što oblačite ... jer odijelo ipak čini (poslovnog) čovjeka
Novi komentar