Njemački proizvodi ulijevaju povjerenje
Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocijenilo njemačke proizvode a samo šest posto dodijelilo im je negativnu ocjenu
Globalni potrošači najviše cijene proizvode iz Njemačke, a uglavnom su nepovjerljivi prema onim kineskima, prema u ponedjeljak objavljenom istraživanju tvrtke za javno mnijenje YouGov i Sveučilišta Cambridge.
Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocijenilo njemačke proizvode a samo šest posto dodijelilo im je negativnu ocjenu, pokazuju rezultati internetske ankete.
Time je Njemačka u istraživanju osvojila 45 bodova.
Italija je zauzela drugo mjesto s 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obje s po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.
Kineske je proizvode u prosjeku 44 posto ispitanika ocijenilo negativno a njih 15 posto pozitivno. Kina se time svrstala na posljednje, 12. mjesto u skupini zemalja-proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova
Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Europsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.
"Naše istraživanje pokazuje da podrijetlo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima", konstatira direktor odjela za marketing YouGov Germany Philipp Schneider.
Novi komentar