Musical Broadway spektakl
U Lisinskom 13. 12. u 20 i u 17.30h
Zbog nezapamćenog interesa i skoro rasprodanog nastupa MUSICAL BROADWAY dodaje se još jedan termin - osim već zakazanog termina u 20:00 sati, nastup Musical Broadway će se održati i u 17:30 sati. Ulaznice za nastup se mogu kupiti od sutra, 4.11. na blagajni dvorane Lisinski i na svim prodajnim mjestima Eventima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Cijene ulaznica za ovaj veliki spektakl, koji će se održati 13.12.2009., su 200 kn / 230 kn / 260 kn.
U kulturni hram hrvatske metropole dolazi vrhunski plesno-glazbeni događaj koji ljubitelji vrhunskih mjuzikala definitivno ne smiju propustiti. Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog će premijerno u Hrvatskoj ugostiti vrh originalnih američkih Broadwayskih mjuzikala poput Cats, Ples Vampira, Hair, Cabaret, Singing In The Rain i Chicago.
Velika pozornica, 40-člana skupina, velika imena, orkestar i pjevanje uživo, vrhunska plesna koreografija, bogata scenografija i kostimografija, omogućit će vam da u jednoj večeri doživite najbolje od najboljih Broadwayskih predstava, upoznate njihovu srž, protagoniste, glazbene uspješnice, a sve to uživo uz energiju plesno-glazbenog ansambla i orkestra, koji su dio mjuzikala od svoje rane dobi.
Musical Broadway zasigurno ne smijete propustili. Show je na engleskom jeziku, te traje dva sata uz pauzu. Spektakl će predstaviti velika imena poput Andrew Lloyd Webera, Romana Polanskog, Harolda Princa, Franka Sinatre.
Odlična glazba, poput pjesama Memories, Ewigkeit, Singing in the rain, Let the sunshine, Aquarius, sigurno neće ostaviti nikoga ravnodušnim, pogotovo uz doprinos odlične plesno-glazbene skupine, te scenskih i koreografskih uradaka.
Posebnu draž Mjuzikla Broadway Best of: Cats, Ples Vampira, Hair, Cabaret, Singing In The Rain, Chicago, stvara veliki, bogati i energijom nabijeni plesni dio, koji dodatno dolazi do izražaja zbog atraktivne i raznolike kostimografije, te vrhunske scenografije poduprte kompjuterskim projekcijama, slikovite promjene osvjetljenja koje daju poseban čar cjelini čime cijeli show izgleda još spektakularnije.
Gledatelja u svaku priču uvodi glavna pjesma mjuzikla, koja je također njezin motiv te predstavlja temu. Svaka priča je podijeljena na 3-4 dijela, pa tako tzv. Show Stopper, glavni plesni insert, svaki dio najčešće prekida aplauzom.
CATS
Predstava je na Broadwayu tokom 20 godina rušila sve rekorde gledanosti. Velike zasluge idu glazbi Andrewa Lloyda Webera i popularnoj tematici - mačje zgode, priča znamenitog engleskog pjesnika T.S. Eliota. Sadržaj: Društvo mačjih lutalica s prepoznatljivim ljudskim obilježjima od kojih je svaki stereotip našeg društva i kulture, i u svakome se lako može pronaći dvojnik u stvarnom životu. CATS je složena predstava jer od izvođača zahtjeva obilje akrobatskih vještina, agilnost i fleksibilnost, te vrhunsko umijeće pjevanja, jer su arije vodećih opernih solista ovog vremena, poput Memory, na repertoaru.
PLES VAMPIRA
Kultni film Romana Polanskog s kraja 70-ih, svoju kazališnu reinkarnaciju doživio je krajem 90-ih godina u Beču pod palicom istog redatelja. Za vodeću temu je izabran hit Bonnie Tyler: Total Eclipse Of The Heart, ali nedvojbeno vrhunac predstave je Ewigkeit - pogrebni marš, uskrsnuće vampira, Feniksov noćni let, pun strasti i erotike. Verzija za dvoranu Lisinski će ponuditi dodatnu dimenziju: freska - vrsta plesa smrti, koja okuplja sve: siromašne, bogate, lijepe, ružne, dobre, loše, gladne, site... u plesu do vječnosti - Ewigkeit.
CABARET
Bob Fosse, koreograf i redatelj, sa svojom preciznom tehnikom, daškom orijenta i Latinske Amerike imao je veliki utjecaj na stil, ali puno ranije, prije nego što su ga ponovno otkrili na Broadwayu. Dekadentni CABARET je u filmskoj verziji bio više koreografija prizora nego koreografija plesa, jer je kazališni predložak Fosse preuzeo od kolege Harolda Princea. Baš zbog toga suvremeni kazališni ustroj nudi novi doživljaj Fosseove estetike.
CHICAGO
Također kao za CABARET, moglo bi se tvrditi i za CHICAGO, koji je holivudsku verziju doživio nedavno, a čekao dugih 40 godina nakon premijere na Broadwayu. Obe uspješnice su se pojavile u posebno vrijeme, u vrijeme krize: recesija, kriza, korupcija i moć medija, mediji i politika, nemoći malog čovjeka u velikom mehanizmu... Uz sve to, brehtovsko dekadentna glazba Kandera i Ebba joj daju značajan pečat.
HAIR
Naivno sjećanje na "djecu cvijeća" je najnostalgičniji dio predstave. Pobunjenički pokret studenata sredinom 60-tih godina je za većinu srednje i starije generacije sjećanje na ludu mladost, izlet u mirovni aktivizam, kad grupni seks nije bio ništa neobično, ljubav, religiju, drogu, eksperimentiranje i znak kozmopolitizma. Vremena su se promijenila, ali HAIR ipak ostaje simbol pobune, prijateljstva, boemskog života i ludosti na koju je spremna samo mladost.
SINGING IN THE RAIN
Filmski hit iz 50-ih godina nikada nije doživio high-profile Broadway produkciju, mada je još uvijek sinonim američkog mjuzikla, bilo da se radi o filmskoj ili kazališnoj verziji. Zanimljivo je da je većina pjesama za ovo djelo nastala još 20ih godina prošlog stoljeća, filmaši su ih spretno povezali u limunadu iz vremena nastanka zvučnog filma, satkali priču o uspjehu, skrivenoj ljubavi i ljubomori. Film je nedvojbeno uzdigao na vrh Olimpa plejadu tadašnjih talenata (Gene Kelly, Jimmie O'Connor...)
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Poštovani!
Ova predstava se vrlo lukavo reklamira, ali prije nego što kupite karte, provjerite što vam zapravo prodaju. Ne radi se o gostovanju profesionalne produkcije. Pročitajte komentare bijesne publike iz Ljubljane, koja je nakon predstava zahtijevala povrat novca. Publici se je za nekorektnost pri obmanjujućem reklamiranju ispričao i direktor Cankarjevog doma. Link:
http://www.cd-cc.si/default.cfm?Jezik=Sl&Kat=030501&Predstava=1646
Doista, ovo što smo danas čuli i vidjeli je čista prijevara, uvreda za zagrebačku publiku i sramota za Lisinski. Nadam se da će uslijediti isprika, trebali bi nam svima vratiti novac za ulaznice, a Mojcu Horvat koja je očito bjelosvjetska prevarantica tužiti za naknadu štete.
Još jedan link koji ukazuje na to da se radi o prijevari:
http://www.pozareport.si/?Id=direktno&View=novica&novicaID=13643
http://www.cd-cc.si/default.cfm?Jezik=Sl&Kat=030501&Predstava=1646
Ne krivim toliko niti izvođače koliko one koji su tu predstavu doveli u Lisinski (hram kulture!!!) Marketing - tim osobama bi trebalo dati otkaz!"!!
Mi smo došli čak iz Rijeke, platili 260Kn x 3 osobe. Totalno smo razočarani, osjećamo se prevareni i nisam sigurna da li ćemo ikad više u Lisinski.
SRAMOTA!!!
Lisinski - hram kulture ??? možda nekad bio, ali poslije ove predstave na nivou seoskog vatrogasnog doma. Posjetitelji trebaju tražiti novac natrag, a marketingu treba dati otkaz!!!
Zar su se tako srozali kriteriji i standardi u Lisinskom???
to je adresa od Siriščevića.
Ipak, priča je puno ozbiljnija nego što se na prvi pogled čini - ne radi se o ljudima koji su precijenili svoje mogućnosti, već o društvancu koji pomoću lažnog marketinga sistematski pljačka publiku.
I to sve rade vrlo promišljeno, pomoću nacionalnih prestižnih kulturnih ustanova koje publika podsvjesno smatra nekom garancijom za kvalitetu! Potpuno neutemeljeno, kako se pokazalo i u Ljubljani i u Zagrebu. Ne spadam baš u skupinu lakovjernih potrošača koji popuše svaku reklamnu foru, ali ovi su me nasamarili baš onako pošteno.
Inače, radi se o koreografinji Mojci Horvat i njenoj plesnoj skupini iz Ljubljane. U skupini prevladavaju srednjoškolci - dječica puna plesnog entuziazma, a od "imena" nema tu nikoga, sve sami anonimci čak i za slovenski prostor (već sam po sebi ne osobito velik!). Nećete vjerovati, ali ova žena sebe vrlo samuvjereno smatra ekspertom, uz njeno ime se uvijek navodi da je svjetska koreografinja i da ima brodvejsku licencu.... šta god to značilo.
Novi komentar