Mrzite li ili volite brendove, sve je bolje od ignoriranja
Brendovi omraženi kod potrošača nemaju nikakvog razloga za brigu, dapače - takve proizvođače prati zavidno poslovanje
Svakodnevno prisustvo multinacionalnih korporacija u medijima konstanta je stara desetljećima. Angažiranje holivudskih ili sportskih zvijezda i ostali trikovi za privlačenje pozornosti potrošača uvijek prati reakcija javnosti, bila ona pozitivna ili negativna. No ta činjenica ne zabrinjava previše marketinške stručnjake - polarizirani brendovi prolaze daleko bolje od neprimjetnih!
Prema najnovijim podacima agencije Freshminds, najomraženiji brandovi jednoj skupini ljudi najomiljeniji su drugoj, a time i najuspješniji na tržištu.
Primjerice, 27 posto ispitanika u Velikoj Britaniji izjasnilo se kako voli Coca-Colu, ponajviše zbog reklamnih kampanja. Nasuprot tome, 24 posto anketiranih izjasnilo se da ne voli Coca-Colu te da smatra njezine reklame „iritantnima". U slučaju toga velikog brenda nije potrebno objašnjavati konkretan uspjeh navedene filozofije.
Mnogi proizvođači prakticiraju sličan pristup tržištu. Najdalje je u primjeni otišao namaz Marmite. Taj je britanski namaz napravljen od ekstrakta kvasca, jakog specifičnog okusa, toliko podijelio potrošače da mu je i službeni slogan "Voli ga ili mrzi".
Slično su polarizirani svjetski lanci za brzu prehranu KFC, Burger King i Domino's pizza, koji imaju približno jednak broj ljubitelja i onih koji ih preziru.
Novi komentar