« Biznis
objavljeno prije 15 godina i 4 mjeseca
bitka za kupce

Mrzite li ili volite brendove, sve je bolje od ignoriranja

Brendovi omraženi kod potrošača nemaju nikakvog razloga za brigu, dapače - takve proizvođače prati zavidno poslovanje

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Corbis)
Više o

coca-cola

,

branding

,

strategija marketinga

Svakodnevno prisustvo multinacionalnih korporacija u medijima konstanta je stara desetljećima. Angažiranje holivudskih ili sportskih zvijezda i ostali trikovi za privlačenje pozornosti potrošača uvijek prati reakcija javnosti, bila ona pozitivna ili negativna. No ta činjenica ne zabrinjava previše marketinške stručnjake - polarizirani brendovi prolaze daleko bolje od neprimjetnih!

Prema najnovijim podacima agencije Freshminds, najomraženiji brandovi jednoj skupini ljudi najomiljeniji su drugoj, a time i najuspješniji na tržištu.

Primjerice, 27 posto ispitanika u Velikoj Britaniji izjasnilo se kako voli Coca-Colu, ponajviše zbog reklamnih kampanja. Nasuprot tome, 24 posto anketiranih izjasnilo se da ne voli Coca-Colu te da smatra njezine reklame „iritantnima". U slučaju toga velikog brenda nije potrebno objašnjavati konkretan uspjeh navedene filozofije.

Mnogi proizvođači prakticiraju sličan pristup tržištu. Najdalje je u primjeni otišao namaz Marmite. Taj je britanski namaz napravljen od ekstrakta kvasca, jakog specifičnog okusa, toliko podijelio potrošače da mu je i službeni slogan "Voli ga ili mrzi".

Slično su polarizirani svjetski lanci za brzu prehranu KFC, Burger King i Domino's pizza, koji imaju približno jednak broj ljubitelja i onih koji ih preziru.

Pročitajte više na Profitiraj.hr

30.09.2009. 08:17:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh