« Biznis
objavljeno prije 17 godina i 1 mjesec

Metro Express pokreno projekt Metro Panel

Čitatelji odsad mogu sudjelovati u online anketama i osvajati nagrade

Kliknite na www.metropanel.com.hr i osvajate nagrade
Kliknite na www.metropanel.com.hr i osvajate nagrade (naslovnica portala)
Više o

panel

U želji da se što više približimo našim čitateljima i klijentima, pokrenuli smo Metro Panel, namjenski online uzorak Metroa, primarno stvoren za potrebe istraživanja tržišta.

Kako funkcionira Panel?

Kampanjom u medijima predstavljamo čitateljima Metro Panel projekt i pozivamo ih da se prijave u bazu kako bismo stvorili reprezentativan uzorak ispitanika. Prijave sudionika, osim poticanja interakcije i aktivnog sudjelovanja u kreiranju javnog mnijenja, dodatno potičemo osvajanjem raznih nagrada - kao zahvala za sudjelovanje.

Prijavljenim se članovima obraćamo putem kratkih anketa koje su osmišljene za potrebe redakcije i/ili za potrebe oglašivača, npr. ‘zadovoljstvo s novoformiranom Vladom RH’ ili ‘faktori  koji utječu na  kupnju određenog proizvoda’, ovisno o cilju ankete. Putem Metro Panela moguće se obratiti točno određenoj ciljnoj skupini ovisno o dobi, spolu, stupnju edukacije ili platežnoj sposobnosti, te nizu drugih kriterija. Rezultati ankete objavljuju se u Metro Expressu uz članak koji obrađuje temu, kao i na internacionalnoj stranici Metro Panela. Time smo postali dio trenda koji je zahvatio Metro Express u cijelom svijetu i upravo sada doživljava snažan rast.

Svjetski trendoviDo danas, Metro Panel broji više od 30.000 registriranih članova u više od 9 zemalja svijeta: Nizozemskoj, Švedskoj, Francuskoj, Danskoj, Portugalu, SAD-u, Kanadi, Italiji i Španjolskoj, a broj članova iz dana u dan raste.
Metro Hrvatska prati svjetske trendove, tako da smo se spremno priključili ovom velikom svjetskom projektu istraživanja tržišta.

Svi imaju korist

Metro Panel je projekt od kojeg svi sudionici imaju korist: klijenti koji će čuti glas javnosti na temelju kojega mogu kreirati svoju kampanju ili definirati proizvod, Metro Express će imati brzu reakciju javnosti na sva aktualna pitanja, te čitatelji koji će svojim glasom sudjelovati u kreiranju javnog mišljenja i time osvajati raznolike nagrade.

Dok Metro International kreira ankete u kojima sudjeluju čitatelji iz cijelog svijeta, Metro Express Hrvatska kreira lokalne ankete. Kao primjer uspješne suradnje iz 2007. godine možemo navesti Metro International i Philips, koji su radi promoviranja Philipsova novog sokovnika proveli anketu o prehrambenim navikama čitatelja, uz poseban prilog sa savjetima nutricionista i receptima, predstavljajući vrlo suptilno novi sokovnik kao idealno rješenje za zdravo življenje. 

Piše: MEX
18.01.2008. 13:41:48
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh