Mark Rein-Hagen, otac ‘Vampirea'
Jednog dalekog dana kompjutorske igre sustići će mogućnosti pravog roleplayinga, kaže legenda igara na ploči Mark Rein-Hagen
Otac vampira. Krsni kum RPG-ova. Bog svijeta tame. Marka Rein-Hagena u geekovskom društvu fanova boardgameova ne treba previše predstavljati, ali s obzirom da se znanje o vampirima jednog dijela naših čitatelja svodi na tvajlajt je sranje, o cijenjenom ćemo gospodinu napisati nekoliko informativnih redova uvoda.
Rein-Hagen je krajem osamdesetih razvio potpuno novu društvenu, role playing igru - Vampire: The Masquerade. Tijekom desetljeća ova je igra stvorila ogromnu vojsku odanih fanova, ne tako davno i mene unovačivši u svoje redove.
Par godina ranije, u suradnji s Jonathanom Tweetom Rein-Hagen je stvorio svijet Ars Magice, još jednog planetarno obožavanog RPG-a, a svojim je radom i idejama praktički stvorio čitav World of Darkness, što je zajednički naziv za tri različita svijeta u kojima se odvija radnja mnogih društvenih igara ovoga tipa.
S gospodinom Rein-Hagenom nisam želio popričati samo zato što jednom tjedno guštam u Vampireu, već i zato što je svojim radom itekako utjecao na filmske vampire kakve ih znamo danas i na poimanje vampira u popularnoj kulturi općenito.
Od propale TV serije iz devedesetih i raskida partnerstva s White Wolfom, preko True Blooda i Twilighta, sve do Kickstarter-angažmana i selidbe u Gruziju, Mark i ja virtualno smo se podružili i pročačkali po svim temama koje su nam pale na pamet.
Intervju pročitajte na FAK portalu.
Novi komentar