Marinac smijenjen zbog velikih troškova
Predsjednik Uprave postaje predsjednik NO-a Podravke
Jedan od glavnih razloga smjene Darka Marinca s mjesta predsjednika Uprave Podravke preveliko je trošenje na marketing.
Vrh vlasti, piše Jutarnji list pozivajući se na izvor iz vladajuće koalicije, ljutit je na Marinca jer je njegova Uprava u prošloj godini samo na marketinške aktivnosti potrošila oko 250 milijuna kuna, od toga čak 40 milijuna kuna na plaćanje raznih konzultanata.
Potpredsjednik Vlade Damir Polančec i sam Marinac jučer su na konferenciji za novinare objasnili da je njegova smjena s čela Podravke ranije dogovorena, i to kao dio velikih promjena u kompaniji koje je predložio sam Marinac. Darko Marinac prijeći će s mjesta predsjednika Uprave na mjesto predsjednika Nadzornog odbora Podravke, potvrdili su Polančec i sam Marinac.
Friščić pere ruke- Joža Friščić nije smijenio Marinca - izjavio je jučer u Saboru novinarima Sanaderov koalicijski partner i predsjednik HSS-a Josip Friščić, komentirajući tvrdnje da upravo on osobno stoji iza smjene predsjednika Darka Marinca.
- Nema prostora za nikakve posebne špekulacije, ovo je naš zajednički dogovor, naš zajednički stav. Mi smo intenzivno i dugo o tome razmišljali i ne događa se ništa drastično - rekao je Polančec.
Marinac je na čelu Podravke gotovo osam godina i u tom je razdoblju, kaže Polančec, Podravka doživjela ozbiljne promjene, imidž tvrtke je bolji i ona je narasla za više od milijardu kuna. No, dodao je kako je činjenica da Podravka ima problema s profitabilnošću i razne izazove pred sobom, ali da i vjeruje kako će se na te izazove znati odgovoriti.
- Podravci su promjene nužne, vjerujem da su velike promjene nemoguće ako čelni čovjek ostaje na istom mjestu. Smatram to i za sebe, kao što bi smatrao i za svaku drugu tvrtku - zaključio je Darko Marinac. (METRO)
Novi komentar