« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina i 8 mjeseci
Marketinški trikovi

Manje pakiranje, a ista cijena kao rješenje za krizu

Mnoge kompanije u Britaniji priklonile su se upravo ovakvim metodama optimizacije troškova

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Corbis)
Više o

proizvodi

,

manje pakiranje

,

varanje potrošača

Premda takav trend u Hrvatskoj još nije uzeo maha, kako prenosi Večernji list, naši proizvođači tako nešto ni ne planiraju. Ipak, postoje neki upitni proizvodi poput novih pakiranja pelena Pampers ili smanjenih pakiranja Milka čokolada. Najbolji je primjer čokoladica Mars koja je s uobičajenih 62,5 grama spala na 58 grama, a cijena je ostala ista.

Iz uprave Marsa objasnili da su ˝izašli ususret zahtjevima potrošača za zdravijim životnim stilom, a u isto vrijeme nisu povećavali cijene˝. Sličnom se politikom vode i u Kraftu koji proizvodi milku, a koji su pakiranja čokolada od 300 grama, zamijenili onima od 250 grama.

Vrećica majoneze također je jedan od proizvoda koji zbunjuje potrošače zato što odnedavno ima 90 umjesto svima znanih 100 grama. Razloge su objasnili u tvornici Zvijezda. ˝Od 2003. godine sve su majoneze deklarirane u gramima, i to zbog usklađivanja s pravilnikom (dotad je majoneza u vrećici bila deklarirana kao 100 ml). U pakiranjima se  nalazi ista količina proizvoda, samo je preračunata iz tadašnjih mililitara u grame.˝

Trgovački lanci također se brane da nisu posegnuli za smanjenjem pakiranja proizvoda svojih robnih marki, ali priznaju da postoje trendovi kojima se svakodnevno vara potrošače.

˝Lidl Hrvatska nema namjeru smanjivati veličinu, kvalitetu ili bilo koju kvalitativnu osobinu pakiranja svojih proizvoda usprkos globalnoj recesiji i sve češćim trendovima tog tipa. Čvrsto smo odlučili zadržati sve odlike svoje poslovne misije, a kao jedan od recentnijih primjera navodimo samo to da tjesteninu prodajemo u pakiranju od 500 g za razliku od određenih prodavača koji je nude u pakiranju od 400 g˝  navode u Lidlu.

25.10.2009. 20:09:12
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh