Lush radionice - što se to tamo kuha?
U Lushu vjeruju da kupci moraju znati što to točno stavljaju na svoju kožu i kosu
Formule po kojima rade svoje proizvode strogo su čuvana tajna svih proizvođača kozmetike. Naravno, na svakom su navedeni sastojci, ali ne i omjeri, postupak spravljanja te objašnjenje zašto su baš određeni sastojci odabrani za određene proizvode.
U Lushu se oduvijek priča druga priča. Od samih početaka, prije 15 godina, na svim našim proizvodima redom su navedeni sastojci. Zelenom bojom naznačeni su oni prirodni: najkvalitetnija eterična ulja, prirodni maslaci, kad god smo u mogućnosti, voće i povrće iz organskog uzgoja te učinkovite biljne infuzije, morska sol, alge...
Crnom bojom naznačeni su sigurni sintetički sastojci, koji se u minimalnoj količini koriste u tekućim proizvodima kako bi sačuvali njihovu svježinu i kvalitetu. U asortimanu imamo oko 70% kruto formuliranih proizvoda koji ne iziskuju konzervanse ni ambalažu, i za svaki 'tradicionalni' kozmetički proizvod, mi se trudimo kupcima ponuditi one u krutom obliku. Tako je zadnja inovacija proizašla iz Lush kuhinje - pasta za zube, uskoro, u svim Lush dućanima dostupna u obliku tabletica.
No, to nije sve. Na proizvode stavljamo lica ljudi koja su ih napravila, točan datum proizvodnje i rok trajanja. Vjerujemo da kupci moraju znati što to točno stavljaju na svoju kožu i kosu.
Kroz novine 'Lush Times' kupce redovito upoznajemo i s našim kreativnim pribavljačima, čiji je posao pronalaženje dobavljača sastojaka iz svih krajeva svijeta.
Evo što o tome kaže naš glavni Nos i kreativni pribavljač Simon Constantine:
''Nabava sastojaka je prvi korak u provedbi Lush filozofije i mijenjanju svijeta na bolje. Naš osnovni princip, kojeg se držimo već više od desetljeća, jest da ne dobavljamo ništa od tvrtki koje bilo što testiraju na životinjama. Volimo kupovati izravno od proizvođača, bez posrednika, na licu mjesta vidjeti kako se što uzgaja i proizvodi. Sretni smo i što ne moramo nabavljati ambalažu jer je većina naših proizvoda gola. Tako Čistoći olakšavamo posao, a ušteđeni novac trošimo na najkvalitetnije sastojke. Najozbiljnije, riječ je o međusobnom poštovanju. Poštujemo vas i vašu želju da za svoj teško zarađeni novac kupite sjajne proizvode za koje se sastojci nabavljaju iz održivih izvora i koji se proizvode u skladu s visokim etičkim kriterijima. Poštujemo naše dobavljače, koji zaslužuju fer primanja, i poštujemo okoliš jer nam, u krajnjoj liniji, upravo on daruje divne, prirodne sastojke Naš posao nije uvijek lak i često nailazimo na prepreke, ali kad se sve zbroji, zaista smo zahvalni i sretni što nas je odveo u ovu veliku avanturu.''
Ipak, odlučili smo otići korak dalje, tamo gdje nijedan kozmetički brand dosad nije... Na Lush radionicama javnosti ćemo otkrivati kako se spremaju neki od naših najpopularnijih proizvoda. Sve zainteresirane pozvati ćemo da dođu kod nas, upoznaju se sa sastojcima i ručno sprave svoj Lush proizvod.
Evo što o tome kaže Toni Ćaleta, brand manager Lusha za Hrvatsku, Sloveniju i BiH:
'' Ideja je zapravo Lush filozofiju o zabavnoj i učinkovitoj svježoj, ručno rađenoj kozmetici približiti svima. Puno je naših proizvoda koje možete napraviti kod kuće, i sigurno se pitate, kako nas nije strah otkrivati kako se točno naši proizvodi rade? Odgovor je jednostavan i leži u kvaliteti sastojaka. Naši proizvodi se mogu imitirati, ali ne i reproducirati, jer su sastojci koje koristimo iznimne kvalitete i vrijednosti. Lush je nešto poput vrhunskog restorana, dosta toga možete napraviti sami, ali nikada neće biti tako ukusno, lijepo i zasitno. Na Lush radionicama pripremat ćemo neke od najpopularnijih, formulom jednostavnih proizvoda te savjetovati lusholjupce kako pravilno njegovati kožu i kosu, upoznavati ih s porijeklom i kvalitetom sastojaka naših i pritom se dobro zabavljati ''.
Na prvoj 'zvjezdanoj' Lush radionici s nama su kuhali poznati lusholjupci Ana Stunić, Mirna Medaković, Ivan Šarić, Boris Leiner i Kristijan Potočki koji su pokazali iznimnu vještinu kada je o izradi kozmetike riječ. Uz puno dobre volje i još bolju atmosferu ručno su napravili Stepping Stone tretmane za stopala koji su se, već nakon par trenutaka, friški da friškiji ne mogu biti, našli na policama Lush trgovine u Areni.
Evo što su nam o iskustvu 'kuhanja' kozmetike rekli zvjezdani lusholjupci:
Ana Stunić: " Nikad dosta dobre Karme! Obožavam ovaj miris i sve proizvode iz istoimene linije. Na današnjoj radionici sam se jako dobro zabavila, puno toga naučila i jedva čekam isprobati Stepping Stone kojeg smo napravili ".
Mirna Medaković: " Nakon cjelodnevnih snimanja, najradije se opuštam u Lush kupkama, a volim i tretmane za stopala pa me poziv na radionicu posebno razveselio! Bilo je odlično i veselim se idućoj. Očekujem poziv jer sam se pokazala kao jako dobar radnik : ) ".
Ivan Šarić: " Nije kasnio, nego su ostali uranili. Bilo je fora, mislim da smo napravili proizvode za 5, i, nisam ni slutio da se na taj način rade kozmetički proizvodi. Također napominjem da su mi u žaru miješanja sastojaka pukle gumene rukavice, nadam se bez posljedica. Baš sam bio vrijedan! "
Kristijan Potočki: " Volim sve što ima veze s prirodom pa tako i prirodnu kozmetiku. Zanimljivo je bilo vidjeti i sudjelovati u cijelom procesu proizvodnje."
Boris Leiner: " Ja sam jednostavan tip. Volim dobre sapune, a Lush ih ima pregršt. Bilo je interesantno 'zaprljati' ruke i već nakon par trenutaka imati gotov proizvod. "
Kada je na redu iduća Lush radionica i što će se na njoj kuhati, saznajte prateći našu internet stranicu www.lush.hr i našu Facebook stranicu www.facebook.com/lush.hr .
Novi komentar