« Hrvatska
objavljeno prije 11 godina i 4 mjeseca
SPONZORIRANI ČLANAK

Lidl pomaže najugroženijima

Humanitarna akcija Pomozimo kupnjom do sada postigla velik uspjeh, skuplja se 2 milijuna kuna za SOS dječje selo Lekenik

Fotografija vijesti
Više o

humanitarna akcija

,

Lidl

,

Pomozimo kupnjom

Što znači 'biti velikodušan u pomoći najugroženijima'? To znači pomoći im na način na koji - oni sami - to trebaju. To znači truditi se razvijati onu, u teškim vremenima sveopće recesije već pomalo zaboravljenu, 'dobrostivu etiku življenja', etiku poštenog rada i solidarnosti, 'etiku hrabrosti' u promicanju svih prethodno istaknutih dubokih etičkih vrijednosti. Lidl, ugledni trgovački lanac, svoj je veliki međunarodni ugled stekao konstantno visokom kvalitetom svojih proizvoda, vrlo povoljnim cijenama istih, ali svakako i svojom visokom etičkom osviještenošću i dosljednom brigom za razvoj boljeg, poštenijeg i humanijeg društva u kojem djeluje.

Povodom svoje treće uspješne godine poslovanja u Hrvatskoj, Lidl je kao način proslave ovoga puta odlučio pokrenuti veliku humanitarnu akciju u RH, pod nazivom 'Pomozimo kupnjom', kojom želi od srca pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija. Velika humanitarna akcija 'Pomozimo kupnjom' službeno je najavljena press konferencijom u SOS Dječjem selu, Lekenik, 16. 11. 2009., i traje od 23. studenog 2009. do 24. prosinca 2009. Od svake kupnje, koju kupci ostvare tijekom navedenog razdoblja, Lidl će bez obzira na potrošeni iznos, odvojiti 1 kunu.

Cilj je sakupiti barem 2 milijuna kuna koje će Lidl zatim donirati humanitarnim projektima. Simultano tijeku akcije, putem stranice www.pomozimokupnjom.com , udruge, institucije i svi koji žele realizirati takve projekte - prijavom mogu sudjelovati u natječaju. Nakon što stručni žiri odabere one koji zadovoljavaju kriterije za dodjelu donacija, Lidl će izvršiti uplate. Žiri čine Oliver Dragojević, pjevački virtuoz i zaštitno lice trgovačkog lanca Lidl, poznate televizijske osobnosti Iva Šulentić i Robert Knjaz, te atletska diva Blanka Vlašić. Osnivanjem žirija, uz javnog bilježnika, Lidl jamči nepristranost i transparentnost u procesu odabira projekata koji će biti podrţani. 

Smisao akcije je u sudjelovanju i činu kupnje - kao simboličkoj gesti istinske dobrote i pomoći.     

No, po čemu je baš ova akcija tako posebna i toliko uspješna? Uz sve prethodno, jedan od najvaţnijih 'etičkih jamaca' iskrenih namjera akcije je njena 'koncepcijska srž'. Naime, sâm iznos pomoći nije vezan za iznos kupnje, niti je određen billo kakav minimalan iznos kupnje. Ukoliko kupite proizvod za 2 kn ili proizvode za 2000 kn, darovani iznos je - isti. Također, neki će moţda pitati 'zašto se trgovački lanac Lidl nije odlučio na pomoć putem jednokratne donacije, bez akcije'? Zbog etičkog momenta, gdje je gesta vaţnija od iznosa. Srž je u simbolici pomaganja! Do sada je prikupljeno 1.460.423 kune, prijavljeno 86 projekata, što svjedoči o rastućem uspjehu akcije.

U teškim situacijama, kada mnogi traže pomoć, tko bi trebao među prvima djelovati? Pa upravo tvrtke koje u sebi sjedinjuju  komponente: uspjeh, moć i humanost. U kontekstu toga, smo se mi u Lidlu Hrvatska osjetili pozvani da kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj budemo predvodnici istinskog promišljanja o potrebama zajednice u kojoj djelujemo. Stoga vas za ovaj put srdačno pozdravljamo s 'Non sibi!'.., a slijedeću objavu bit ćemo vam slobodni uputiti 22. prosinca, pred sam završetak akcije 24. prosinca.  Latinski izraz 'Non sibi' u starom Rimu značio je: 'Ne sebi - već drugima'.  

17.12.2009. 12:36:03
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh