Koža koja trpi uvrede i psovke
Dokle mogu ići trgovci koji vam žele ‘uvaliti’ svoje proizvode
Ekonometriju zanima ‘debelokoštvo’ referenata prodaje i ostalih trgovaca koji vam zvone na vrata ili vas zovu na telefone:
‘Zamislite prodavatelje životnog osiguranja koji vas dnevno pozivaju na telefon i kucaju na vrata poput Jehovinih svjedoka. Odbijete jednom, odbijete drugi put, a onda nekako iz uljudnosti ipak u kuću pustite te ljude. Izbacite ih kroz vrata, a oni ulaze kroz prozor. To su jednostavno vojnici iz surovih rovova gospodarstva koji se bore za osobni život i već u trenutku nastupa zaključali su svoje ljudsko dostojanstvo s deset ključeva. Njihova je koža čudna jer trpi i uvrede i omalovažavanja i vrijeđanja.
Trgovci na vrata dolaze u odijelima i kravatamaOnda je drugi sloj prodavača iz ‘uglednih tvrtki’ koji nude raznu ‘kvalitetnu’ robu, a žele samo da jednom probate ili iskušate. Dolaze u odijelima i kravatama i ne odlaze bez ugovorenog posla i narudžbe, pa i na kredit i na odgodu i na kako god želite. Važno je da su prodali.
Onda je treći sloj, a to je već u području poslovanja među poduzećima. Uporno vas nazivaju referenti prodaje i nude robu za koju znate da vam treba, a vi im kažete da ste već nabavili ili da jednostavno sada ne trebate tu robu. Oni i dalje zovu i jednostavno kupite, naručite..’
(METRO)
Novi komentar