« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 8 mjeseci
SAVJETI

Korisni savjeti za mršavljenje bez dijete

Kako smršavjeti bez drastičnih dijeta, uz jednostavnu prilagodbu dnevnih navika i male promjene u jelovniku

Nije potrebno otići na dijetu kako biste izgubili kilograme
Nije potrebno otići na dijetu kako biste izgubili kilograme (Shutterstock)

Što treba napraviti da biste kile izgubili na jednostavan način, bez drastičnih dijeta i odricanja od hrane koje najčešće rezultira jo-jo efektom - kile se vrate brže nego što su otišle? Nije tako komplicirano, potrebno je samo malo prilagoditi svoje prehrambene navike i kile će početi odlaziti same.

Za početak, uvijek jedite za stolom i servirajte si hranu kao u restoranu. Istraživanja su pokazala da se na taj način pojede i 35 posto manje hrane nego kad su sve posude s hranom na stolu.

Sokove je najbolje izbaciti iz svoje prehrane, jer oni koji piju gazirana pića prosječno dnevno u organizam unesi 400 kalorija i 10 žlica šećera više od onih koji ih ne piju. Ako ih zamijenite zelenim čajem, u godini dana možete izgubiti i 18 kilograma bez da odete na dijetu. 

Proteini ubrzavaju metabolizam i smanjuju apetit, pa bi bilo poželjno da su sastavni dio svakog obroka, a proizvode od bijelog brašna zaboravite, uvedite integralno brašno u svoju prehranu i pomoći će vam u borbi protiv srčanih bolesti i karcinoma. 

Pred televizorom se jednostavno ne smije jesti, ma što vi mislili o tome, jer gledanje televizije uz obrok uzrokuje unos i do 288 kalorija više.

Jedite sporije, žvačite duže i temeljitije, jer ćete na taj način sporije unositi hranu u tijelo, što će dati vremena da hormoni koji su odgovorni za osjećaj sitosti mogu javiti mozgu da ste pojeli dovoljno hrane i nećete se pretrpati. 

Za kraj, spavajte dovoljno. Ako spavate manje od osam sati, vaše tijelo neće se dovoljno odmoriti, a umor potiče glad. Stoga, zdrav i normalan san uz gore navedene savjete donijet će vam liniju koju ste željeli, bez ikakve dijete.

03.12.2013. 13:10:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh